Singh tha king Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei. Har nå bygget en helt ny pc, og fikk instalert xp professional i dag, men jeg har ingen internett...Har instalert hovedkort drivere mener jeg(?) cden som fulgte med hovedkortet(?)... fikk i hvert fall lyd etter instalasjonen(ene). min forgie tråd(pcen ville ikke boote): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1007283 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trolig driver som mangler eller er feil... Driver for nettverkskort, NVIDIA driver e.l. Har du sjekket kontrollpanel, system, maskinvare, enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) ja, var visst en driver tror jeg. Lasta den ned fra gigabyte sin side, lasta ned drivere til skjermkortet(hd 4850), men nå får jeg opp dette: 'A network cable is unplugged', og når jeg ser bak er det rødt lys. Før jeg lasta ned den driveren var det grønt lys... hovedkortet er: Gigabyte EP45-DS3L mener det er dette(?): REALTEK Gbe & FE ETHERNET PCI-E NIC driver. http://www.gigabyte.com.tw/Support/Motherb...amp;FileID=2743 Endret 12. september 2008 av Singh tha king Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvorfor gjøre det vanskelig? Nettverk/Ethernet/LAN driver ligger på hovedkort CD'n Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) da har jeg instalert det da.....tok og instalert alt(recomende eller noe). hva kan problemet være da? Mekanicus: nå tok jeg og avinstalert driveren, og instalert den samme via cd igjen, og nå fungere alt. TUSEN TUSEN takk for hjelpen! Endret 12. september 2008 av Singh tha king Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå