pong Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 God dag. Jeg satt og spilte på xboxen min forleden dag og det viste seg fort at skjermen min var alt for dårlig, så ikke ut. Så jeg kobla over til CRT skjermen min (har kjøpt en sånn en overgang mellom xbox og pcVGA). Jeg vil vil slippe å bytte kontakt hver bidige gang jeg vil spille på xboxen, så en liten switch som kunne bytte mellom xboxen og pcen som input hadde vært bingo. Finnes dette? Ville vært rart om det ikke gjorde det. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Finnes i mange varianter http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10438 Lenke til kommentar
pong Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 KJøpte en sånn en D-Link DKVM-2KU nede på computer city idag, fy flate for no drit. Vil søren meg ikke funke. Det viste seg at jeg er den dumme da jeg ble faktisk advart der nede. De hadde en 3-4 eksemplarer der nede, hver bidige en hadde en sånn en "Kundereturnert" lapp på seg. Og han som hjalp meg sa ifra om nettopp dette. Burde skjønt at det var bare bogus da. Men dette betyr da at den boksen jeg kjøpte er feilprodusert? Ser ut til at alle, absolut alle, ikke fungerer. Det var faktisk ganske skremmende når jeg først satte den på. Jeg koblet det hele til, var ikke akkurat vanskelig, bare for å finne ut at jeg ikke fikk bilde fra verken xboxen eller pcen. jeg prøvde å trykke på switch knappen uten at det hadde noen som helst effekt, for ikke å snakke om bråket! Den lille boksen lagde et sabla rabalder, det var så ille at jeg trodde noe skulle eksplodere. Jeg prøvde så å trikse og mikse i et forsøk på å få driten til å fungere uten hell. Nei hold dere veldig langt unna D-Link DKVM-2KU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå