KaldBlod Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Helt siden jeg kjøpte min Swiftech-kjøler har jeg hatt et problem med spacerene og mutterene. Ved å se på instruksjonsveiledningen (-her-), står det at jeg kun skal bruke de tynne gummiskivene til å feste festemutterene med. Hvis jeg gjør det, spinner skruene, på grunn av "dybden" på mutterene. Eneste mulighet, var å bruke de hvite plast-"dingsene", som skal settes i hovedkort hvor skruehullene er mye videre. Problemet var at det bare var 3 slike i pakka. Nå sliter jeg med at jeg ikke får kjørt maskina mi, på grunn av at kjøleren ikke får feste nok, og CPU blir for varm. Noen som vet hvor man kan kjøpe slike små plastspacere? Lenke til kommentar
qingan Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 prøv å kontakte swiftech, og spør om de kan gjøre noe med saken... Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 lag dem selv. det kan da ikke være det verste, evt snus litt tundt og se hva du finner rundt om, de trenger jo ikke være prikk like for å gjøre samme nytten Lenke til kommentar
kohi Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Eller kjøp her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?U...D=3888&GID=3800 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå