Archeron Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) når jeg kobler min nye iPhone til pc'en for å sync'e med itunes dukker det opp en annen irriterende sak. det er en varsling om at et "kamera" er tilkoblet, og windows ber meg om å merke programmet som skal startes når "denne handlingen" skjer, som altså er tilkobling av telefon. det eneste jeg kan velge er "Microsoft-veiviser for scanner og kamera", om den veiviseren skal startes hver gang automatisk, OK eller Avbryt. Jeg kan altså ikke velge å aldri se det bildet igjen. Går det ann? Det er jo ingen stor greie, men det IRRITERER meg... EDIT: jeg kobler til med USB om det betyr noe... Endret 12. september 2008 av Archeron Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg får opp samme, jeg også! Må da finnes en løsning. Den begynte å komme omtrent rundt de tider da jeg oppgraderte til 2.0 eller 2.1 på Touchen min! Utrolig kjedelig, men takker dersom noen finner svar! Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Syns nå bare det er greit jeg, er jo ikke så lett å "få tak" i bildene fra den hvis jeg ikke bruker den popup boksen? Kommer jo ikke opp som en harddisk liksom.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå