Joachim_F Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Uansett om du eier Wii, Xbox 360, Playstation 3 eller PC kan du kose deg med nye nedlastbare spill denne uken. Les mer Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei, det hadde blitt veldig fint om det ble klare skiller mellom platformene her, så jeg bare trengte å lese om de platformene som anngår meg. Er nesten håpløst å skumme gjennom artikkelen slik den er nå Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Ja, henger meg på den. Ellers interesant Endret 13. september 2008 av -sparks- Lenke til kommentar
svenka Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) bomberman så veldig gøy ut Endret 13. september 2008 av Mithos Lenke til kommentar
saivert Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 du boms! synes nå artikkelen hadde fint skille mellom platformene jeg, først var det XBOX 360, så kom Wii, så kom PS3 og til slutt PC. Hvis du klarte å surre sammen det så er det din egen feil. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Metallica DLC til GH er også på XBL Marketplace, ikke kun PSN slik det fremkommer her EDIT: Her, ikke har Endret 15. september 2008 av This is David Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 du boms! synes nå artikkelen hadde fint skille mellom platformene jeg, først var det XBOX 360, så kom Wii, så kom PS3 og til slutt PC.Hvis du klarte å surre sammen det så er det din egen feil. Mulig det, men det kom ikke så klart frem når jeg skummet over artikkelen. Det var ment som ett tips siden det er en artikkel som kommer ut gjevnlig. Dvs: bla, bla, bla Xbox tittel, bla vla tittel, bla bla PC tittel, bla bla osv osv Eller ett oppsett som ligner. Synes det er flott at det kommer ut tips om småspill, men savnet bare litt enklere struktur, så jeg kan hoppe rett dit som passer meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg