hokuspokus111 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei. Jeg lurer på om det lønner seg å flytte pagefilen til en egen partisjon på en WD 1600PD 150gb harddisk? Jeg har to sånne harddisker i pc'n min og den ene er så og si ubrukt. Har også bare 1gb treig RAM. Jeg lurer også på hvordan man da gjør dette (hvis det lønner seg). Hilsen Mikkel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det lønner seg ikke å flytte pagefilen til et annet sted på disken (annen partisjon), men å flytte den til en annen disk derimot...... Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Teoretisk kan du få litt høyere ytelse ved å sørge for at pagefile/Swap ligger innerst på disken. Men dette blir bare tullete. Iallefall så kan ting gå litt kjappere ved å flytte til ny disk ja: Du gjør dette på system> avansert > ytelse > avansert > virtuellt minne: endre... I vista iallefall. Men mener å huske det er det samme i XP. Endret 12. september 2008 av arnizzz Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jeg flytter den jeg. Jeg tweaker XP for å veie opp mot fårlig maskinvare. EDIT: Jeg takker for hjelpen! Endret 12. september 2008 av mikkello Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå