Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Gul Trekant med ! inn i, på verktøylinja.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kjøre vista Business, og jeg får en gul trekant med ! tegn. Der klokka og resten av ikonene er.

Utennavn.jpg

Og når jeg legger mus pila over så kommer det ikke noe tekst som viser noe indikasjon over hva der er.

Så jeg håper på at noen av dere har et svar angående dette.

På for hånd takk.

Mvh

Auchau NN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg fikk det samme på min maskin (Vista Ultimate) her ene dagen etter en formatering. Skjedde nok før jeg fikk installert antivirusprogram.

Fikk IE til å poppe opp til stadighet med en side for nedlasting av antivirusprogram/antispywareprogram.

Jeg fikk fjernet det med Spybot S&D.

Lenke til kommentar

hmm, jeg anti-virus programm (avast). jeg søkte litt på engelske forumer, der sa de at det kan hende at grafikk kortet hadde crasha, men ble rebootet igjen... Jeg synes at dette hørtes litt absurd ut... driver feil eller noe lignende...

Men jeg skal surfe litt mer, og dele min informasjon med dere. igjen takk.

Mvh

Auchau NN

Lenke til kommentar

Hadde problemer med at grafikkdriverene hadde kræsjet selv. Grunnen var en blanding av gamle drivere og to skjermer koblet til samme kort. Løste det ved å oppdatere drivere og kjøre den andre skjermen fra et separat skjermkort..

edit: eller under administrative verktøy ja :ph34r:

post-56083-1221231969_thumb.jpg

Endret av raid2
Lenke til kommentar

Hei igjen.

På min PC oppdaget jeg at det hadde blitt installert et program, opprettet en mappe under programfiler, og at det kjørte en prosess ved navn "wcs.exe".

Programmet fant jeg igjen i kontrolpanelet, men det gikk ikke å avinstallere det.

Prosessen kunne ikke avsluttes, og filene ikke slettes.

Om du har en prosess kjørende ved samme navn (kan være wcm.exe også) er det kanskje samme problem, hvis ikke er det vel noe annet :(

- I -

Lenke til kommentar

ingarka og raid2, mange takk til svarene deres...

ingarka, jeg har ingen program ved nevnet wcs.exe. men mange takk for svarene dine, jeg setter pris på det, det samme gjelder det deg også raid2, flott guide. jeg skal ta en titt på det med engang.

igjen tusen takk.

Mvh

Auchau NN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...