Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Hva tror dere? Noe vits med HD Lyd eller?Er det da vits og bruke 4k på en resiver som ikke har HD-Lyd? Personlig mener jeg at det vits med HD-lyd. Der er veldig greit å kunne se og høre Blu-ray-filmer i den kvaliteten som er ment å se de i. Å bruker 4000,- på en receiver som ikke har HD-lyd ser jeg ikke poenget i. Du skal nemlig ikke ut med mange hundre kronene mer for å få en reciever som støtter dette. Endret 25. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Har du en idee for en god en da? Jeg har bare ca 15,5 cm og gå på, så Onkyo TX-SR606 som tar 17,4cm passer ikke. Den jeg ser koster omtrent 50kr mer, men er vesentlig mye svakere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg skulle til å foreslå RX-V663, men hvis du bare har 15,5cm å gå på, er det strengt tatt ingen lukrative alternativer igjen. Endret 25. september 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 AARG! Da må jeg finne større tv-bord nesten uansett før jeg kjøper annlegg. Kjipt. Opptatering 15,6 cm har jeg og gå på 1mm større. Hjalp meg lite. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 En ny TV-benk er i ditt tilfelle nesten umulig å komme unna. Uten en benk med de riktige målene, er det så og si umulig å kunne oppgradere med komponenter av "anstendig" størrelse. Det er vel egentlig bare å gjøre det først som sist. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 27. september 2008 Forfatter Del Skrevet 27. september 2008 Må få slogt min da. Kjøpte den for ca 500kr her i januar. Huff... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå