MedStud Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Noen bra program som er å anbefale, da jeg tror cpuen er litt vel varm..... Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 SiSoft Sandra gir det som oftest den infoen i tillegg til mye annet gøy... Men det kommer an på hvilket hovedkort du har. Har du Asus er jo Asus Probe et bra valg Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 motherboardmonitor er vel regnet som det beste? (mest options osv) Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 motherboardmonitor er vel regnet som det beste? (mest options osv) den beste av dem (etter min mening) er visning av cpuload i taskbar Lenke til kommentar
stranden Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 SiSoft Sandra gir det som oftest den infoen i tillegg til mye annet gøy... Men det kommer an på hvilket hovedkort du har. Har du Asus er jo Asus Probe et bra valg NEI! Asus probe suger kukk! men lurer på om jeg har riktig temp på MBM5 den viser chassis: 32 CPU : 34 Er dette mulig med denne kjøleren med palomino kjernen lå den på 38 grader Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Fuzzy Logic og PC Alert 4 er også gode programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå