Fuel Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Har akkurat kjøpt meg ny laptop, og skal bruke windows vista for første gang, Men før eg setter i gang med å oppdatere driverene mine, vil eg gjerne vite om eg hadde vista 32, eller vist 64bit. Vista kom forholds instalert, og kan ikke se noe på lisens lappen som er klistra på. Har 64bits cpu på laptoppen. Endret 12. september 2008 av Fuel Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Dette finner du på oversikten over systemet ditt, under 'systemtype' eller noe lignende. Har dessverre ikke Vista-PC'en min i nærheten. EDIT: Kan det være 'kontrollpanel' - 'system'? Så ser du under 'system type' (eller noe). Endret 12. september 2008 av Mimir Lenke til kommentar
Fuel Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Ja, fant det der 32 bit Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er vel ikke vanlig å levere PC'er med 64-bit sånn helt uten videre. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kontakt produsenten av laptopen din og spør om du kan få 64bits Vista. Det pleier ihvertfall å funke. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Kontakt produsenten av laptopen din og spør om du kan få 64bits Vista. Det pleier ihvertfall å funke. jeg spørte, med en gang jeg fekk min pc og fekk dette svaret: " Vi kan dessvärre inte sända dig en 64 bits vista. Du kan kontakta salgavdelningen för att köpa ett 64 bit vista eller kontakta vår tekniska support på telnr:67116882 för rådgivning. Hoppas att du får en fin helg! " det funket ikke for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå