iNtensimilla Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei! Jeg har begynt å få interesse for HTPC kabinetter da jeg har planer om å skifte til dette når jeg flytter hjemmefra og får min egen stue. Jeg syns også det virker spennenede å bygge i et HTPC kabinett, her oppstår det nye utfordringer! Jeg vurderer i dag å skifte fra Antec P182B til Antec Fusion Black, men da må jeg kjøpe nytt hovedkort og ny CPU kjøler, så jeg vet ikke enda om jeg skal ta med råd til det. Så, legg ut bilder av deres HTPC kabinetter for å inspirere og gi andre ideér! Her er et par bilder av HTPC kabinettet jeg har siklet på: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er det din maskin det er bilde av eller noen andre sin? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Hvis du hadde lest hele førsteposten så hadde du skjønt at dette ikke var mitt kabinett. Dette er et par bilder av et par maskiner bygget i kabinettet jeg har siklet etter. Andre kan komme og vise frem kabinettene deres, eller andre kabinetter de har siklet etter Endret 14. september 2008 av Eirik_FS Lenke til kommentar
.vision Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 jeg har det Antec-kabinettet. Absolutt å anbefale. Jeg har nesten ikke opplevd lettere pcbygging. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hvis du hadde lest hele førsteposten så hadde du skjønt at dette ikke var mitt kabinett. Dette er et par bilder av et par maskiner bygget i kabinettet jeg har siklet etter. Andre kan komme og vise frem kabinettene deres, eller andre kabinetter de har siklet etter Trodde du allerede hadde et, men ville bytte til det som er på bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå