Gå til innhold

Noen her med GBA?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F-Zero, Metroid Fusion, International Karate, Megaman Battle Network 1/2, Speedball 2, Breath of Fire 1/2 og Zelda. Fyrst og fremst. Samtlige av desse spela kan eg kvalitetsgarantere.

Ellers har du jo alle dei andre spela du likte på Super Nintendo og Amiga som kjem til GBA. Om du skal kjøpe, vent litt og kjøp GBA SP, den har belyst skjerm og oppladbare batteri, såvidt eg veit, og det skal hjelpe.

Lenke til kommentar

GBA SP vil ligge på rundt 1000 lappen.

Du finners stort sett alle SNES og NES klassikere på GBA nå eller i nær fremtid, samt endel andre meget gode og lovende ekslusive spill.

Kan forøvrig legge til at du kan kjøpe en av minne for 300,-? Siden jeg skal bytte den ut mot SP.

Lenke til kommentar

Det som er kult med GBA er jo at du kan koble den til GameCube'n og

f.eks. laste ned spill....

I dag tidlig fikk jeg clu clu land på Animal Crossing...

Det var bare så kult spill.... Og nå kan jeg spille det hvor som helst med min GBA.

Lenke til kommentar

Er animal crossing faktisk kult?

det virka litt moro, men så så jeg en trailer for den med masse små gutter og jenter som satt og hadde det fryktelig morsomt, med masse happy farger og sånn.. og da ble jeg skremt.. :o

Lenke til kommentar

Tosh: jeg har sett den reklamen hvis det er den du snakker om...

Og den er litt spesiell....

Men jeg lover deg at spillet er kult....

(Spørs jo selfølgelig hva du liker)

Alle NES spill du får tak i på Animal Crossing kan du kopiere over på en GBA... Det gjør det bare så mye bedre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...