Ildotche Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg var så uheldig å laste ned en film som var passordbeskytta gjennom winrar. For å åpne filen må jeg registrere meg på www.spynova.org og betale 35$ =/ Noen som vet om et alternativ til WinRar som kan åpne filen uten passordet? Takk for Hjelpen Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg var så uheldig å laste ned en film som var passordbeskytta gjennom winrar. For å åpne filen må jeg registrere meg på www.spynova.org og betale 35$ =/ Noen som vet om et alternativ til WinRar som kan åpne filen uten passordet? Takk for Hjelpen Om du har lastet ned en film med passord, er det ofte at passordet står oppgitt i en av kommentarfeltene til nedlastningssiden. Lenke til kommentar
Ildotche Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jeg var så uheldig å laste ned en film som var passordbeskytta gjennom winrar. For å åpne filen må jeg registrere meg på www.spynova.org og betale 35$ =/ Noen som vet om et alternativ til WinRar som kan åpne filen uten passordet? Takk for Hjelpen Om du har lastet ned en film med passord, er det ofte at passordet står oppgitt i en av kommentarfeltene til nedlastningssiden. Jo takk for det. Men jeg tviler på at noen har offret 35$ for å skaffe dette passordet =/ Vet du om noe software som jeg kan bruke? Endret 12. september 2008 av Ildotche Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du får nok passordet hvis du tar kontakt med der du kjøpte filmen. Stenges siden hvis man ikke får det derifra er det ikke lovlig nedlastning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg