Otowi Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har nettop kommet hjem fra en Kiel tur, og på turen fallt jeg for en DS Lite (svart utgave, ser jo fett ut) pakke som de hadde. Det fulgte med to spill, som jeg ikke har noen interesse for og vil derfor selge dem.. Sprøsmålet er da, hvor mye kan jeg få for de to spillene?? Spill 1 : Bratz GBA Spill 2 : Pirates of the Carribean NDS (har ikke spillet for hånden nå, så jeg vet ikke om det er flere PotC spill) Hadde vært fint med realistiske svar... Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Ikke mye. De spillene er ikke så kjente og populære og egnes mest for barn, så ikke mange voksne spiller de tror jeg... I brukt-spill butikker ville du ikke fått mer en ca 50 kr for begge tilsammen! Kanskje mindre. Endret 12. september 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 50kr for begge hørtes veldig lite ut.... De er uåpnet og med ubrutt forsegling... Får stikke ned på den lokale EB Games og høre der.... Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Selv om de er forseglet betyr ikke det mye. De regner ut ifra hvor nytt (når det er utgitt) og hvor stor interesse det er for spillet. Og hvor skjeldent det er. Også for hvor fine covernene er, men alle bruktspill funker som et nytt ett. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Regner med at EBGames gir deg mindre enn 50,- for hvert spill, men har du kvitteringen så kan det faktisk hende du får fullpris siden de er forseglet. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Får ta med kvitteringen da... Er det noen andre muligheter jeg har, siden jeg ikke vil ha spillene?? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Som hva da? Du kan jo kaste dem. Hehe, spør noen venner eller legg ut på finn.no. eBay kanskje. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ellers qxl. Men husk å la oss få vite hvor mye du fikk? Er litt nysgjerrig nå. Lenke til kommentar
Otowi Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Hehe... Joda, skall nok bli kvitt de på en eller annen måte... Enda bra at jeg kjøpte et bra NDS spill da, siden de andre ikke akkurat er noe å slenge ræva i taket for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå