Alexander Schindler Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Knertekåt og sexy leiemorderske møter åtte forskjellige mennesker som alle har sett presidenten dø, som igjen har hentet pølsene sine i en noe uvanlig slakteforretning i Danmark. Les mer Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Takk! Har lett etter navnet på denne i evigheter (De grønne slakterne). Har lett og lett, og til og med kjøpt filmer jeg har trodd har vært denne. Er vel 4-5 år siden jeg så den, så coveret sa meg ingenting. Endte med at jeg kjøpte Delikatessen, og døde av skuffelse når jeg satte den i DVD-spillern. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Hihi, må være stille på kino-fronten om Wanted får en anbefaling - syns det tvers gjennom var en dårlig film, som til tross for sine mange påkostede actionsekvenser, fortsatt ble for klisjeaktig og teit. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Hihi, må være stille på kino-fronten om Wanted får en anbefaling - syns det tvers gjennom var en dårlig film, som til tross for sine mange påkostede actionsekvenser, fortsatt ble for klisjeaktig og teit. Det er jo det den lever på. Den tar klisjeene til nye høyder og spiser dem til frokost! Flott film spør du meg. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Tja, det ble alt for mye for min del, men kanskje jeg skulle se den igjen med litt mindre "seriøse øyne". Satt egentlig bare å irriterte meg over alle klisjeene og de elendige skuespillerne hele tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg