Conkey Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) har en eldre HP skriver med en kloss av en printerkontakt på kabelen. Byttet HK for litt siden, det nye er ute slik inngang. Lurer på om det finnes overganger mellom (gammel?) printerkontakt og USB, evt om det går an å kjøpe nyere kabel med USB til skriveren? Dersom modellnavn trengs for å svare kan jeg finne dette (senere). Endret 12. september 2008 av Conkey Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Tror ikke dette er mulig... jeg hadde samme problem for noen mnd siden, og endte med at jeg kjøpte meg en ny skriver... Er ikke så veldig dyrt, en overgang hadde sikkert kostet mange hundre kroner allikevel... Lenke til kommentar
Royal Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det finnes overgang ja, fra Paralell -> USB. koster vel ca 150,- Om du ikke finner selv, kan du sende en PM så kan jeg sjekke på jobben. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 det finnes . jeg kom over en tilfeldig butikk. men som du ser så koster de lit. kanskje det lønner seg å kjøpe ny skriver i stedet Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Om skriveren er så gammel at den trenger sånn "plugg" , lønner det seg og kjøpe en ny til ca 500,- Og som også ant. er mye bedre... Lenke til kommentar
Conkey Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Har tenkt på dette med ny. Men har gratis forbruk av blekk så håpte å kunne beholde denne en stund til siden den fungerer meget bra til mitt bruk(som i hovedsak er utskrifter av dok). Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 om du måtte betale for blekket selv så skal det ikke mange patronene med blekk til før du har betalt like mye som denne overgange koster. så er det sånn med utviklingen at fint brukbare ting er ikke ment å kunne brukes lengre nettopp p.g.a. utviklingen Lenke til kommentar
daruu Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du kan jo evt se om du får tak i et pci kort med paralell port på da Lenke til kommentar
Royal Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Det finnes overgang ja, fra Paralell -> USB. koster vel ca 150,-Om du ikke finner selv, kan du sende en PM så kan jeg sjekke på jobben. Som jeg sa tidligere, du får de til rundt 150 spenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå