Shaven Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Her er noe fakta og videor av LG's nye flaggskip... LG Renoir Se filmen hos Youtube amobil fakta Endret 21. oktober 2008 av Shaven Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Denne telefonen her ser snæx ut! Lenke til kommentar
El chico Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Spennende Spennende Endret 12. september 2008 av El chico Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ja har vurdert iphone en stund men denne ser mye bedre ut,eneste som trekker ned er at det ikke er 3.5 mm port på den Håper de legger med en overgang. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 lg lager gode telefoner, men jeg liker ikke at de GLEMMER knapper på en del modeller En telefon uten knapper er ubrukelig i lengden Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Tøv. Vi har fått med at dette er din mening, men du trenger ikke å mase om dette i hver eneste tråd som omhandler en telefon uten knapper. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 vel, det er nå bare fakta,flertallet går dritlei denne løsningen ganske raskt Å for det om du leser alle innleggene mine så betyr ikke det at alle andre gjør det ;-) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hehe, bra du vet hva som er fakta, og hva alle andre måtte gå lei og ikke. Innleggene dine er dessverre ikke til å unngå å legge merke til, men jeg skal prøve å la være heretter. On-topic: synes telefonen ser spennende ut. Gleder meg til å få testet den. Ser ut som de har gjort noen smarte oppdateringer i grensesnittet siden Viewty. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 ja det er rart med hva litt erfaring på området kan hjelpe på med. Å foruten de berømte knottene så synes jeg og telefonen virker spennende ut da....men kjøpe den......NOPP Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Ja, det er nettopp på grunnlag av erfaring jeg synes disse kommentarene dine er tøvete. Hadde du hatt erfaring, som du påstår, hadde du forstått at folk har forskjellige preferanser og behov og ikke kommet med slike tøvete påstander som at du sitter på fakta når det gjelder dette. Men, nok off-topic fra meg. Endret 14. september 2008 av Frittgående Egg Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 ja det er rart med hva litt erfaring på området kan hjelpe på med.Å foruten de berømte knottene så synes jeg og telefonen virker spennende ut da....men kjøpe den......NOPP Det er da helt en smakssak om man liker touch eller ikke. Foretrekker selv fysiske taster, men skjønner godt at mange liker touch. Prøv å ikke vær så trangsynt. Forøvrig, dersom KC910 er sammenliknbar med KU990, og den er neppe totalt ulik, kan jeg absolutt anbefale LGs touch-system. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Det er da helt en smakssak om man liker touch eller ikke. Foretrekker selv fysiske taster, men skjønner godt at mange liker touch. Prøv å ikke vær så trangsynt. Forøvrig, dersom KC910 er sammenliknbar med KU990, og den er neppe totalt ulik, kan jeg absolutt anbefale LGs touch-system. ---------------------------------------------------------------------- Klart det er en smaksak, og trangsynt er jeg ikke. Jeg anbefaler det bare ikke, har ingen gode LANGSIKTIGE erfaringer med det og kjenner ikke en person som har vært fornøyd I LENGDEN med denne løsningen Synes det er relevant for eventuelle kjøpere å vite at om mann ikke har tid å sitte å kjæle i sofane hele dagen/kvelden med disse løsningene så er de ikke å anbefale The end Endret 15. september 2008 av Andynator Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg elsker touch! Syns dette er mye bedre på flere måter! Deilig med en stor skjerm og uten knapper' Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 vurderer den og samsung i900 Lenke til kommentar
Shaven Skrevet 24. september 2008 Forfatter Del Skrevet 24. september 2008 Har funnet ett par nye videor og bilder:) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 Klart det er en smaksak, og trangsynt er jeg ikke.Jeg anbefaler det bare ikke, har ingen gode LANGSIKTIGE erfaringer med det og kjenner ikke en person som har vært fornøyd I LENGDEN med denne løsningen Synes det er relevant for eventuelle kjøpere å vite at om mann ikke har tid å sitte å kjæle i sofane hele dagen/kvelden med disse løsningene så er de ikke å anbefale The end Det er helt greit å mene dette og jeg kjenner i motsetning til deg mange som fortrekker ren touchscreen når de har blitt vant til det. Har selv brukt iPhone siden oktober i fjor og savner ikke fysiske taster i det hele tatt, derimot er det veldig praktisk å ha tastatur på jobbmobilen min fordi jeg sender mye mail med den. Ergo, å bastant påstå det er fakta at fysiske taster er bedre kun touchscreen, slik du har gjort i denne tråden er rent tøv. Lenke til kommentar
zimmn Skrevet 24. september 2008 Del Skrevet 24. september 2008 hadde den bare vært smart.. det hadde åpnet for så mange flere muligheter med telefonen. men den koster ikke så mye som hovedkonkurentene Omnia og Touch HD så hvem vet.. Lenke til kommentar
aalingen Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er det riktig at Kc910 kommer 02/10-08?? står i prisguiden at mpx får den inn om 1-3 dager synes det er litt rart siden på LG nettmøtet ble det sagt at den kom i midten av november. https://prisguiden.no/product.php?productId=100193 Lenke til kommentar
Shaven Skrevet 29. september 2008 Forfatter Del Skrevet 29. september 2008 Er det riktig at Kc910 kommer 02/10-08?? står i prisguiden at mpx får den inn om 1-3 dagersynes det er litt rart siden på LG nettmøtet ble det sagt at den kom i midten av november. https://prisguiden.no/product.php?productId=100193 Jeg syns også det var rart Jeg sendte en mail til mpx, så regner med svar i morgen Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Er vel ganske typisk at nettbutikker setter en dato for å få folk til å kjøpe for så å utsette datoen. Tror han lg fyren vet best når telefonen kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå