thamule Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei. Sit med ei Fujitsu Siemens Amilo Pro v2000 uten recovery cd. Maskina har lisens på xp pro(lapp på undersida), og maskina har xp pro installert, men med ein "piratnøkkel." Eg får derfor ikkje alle oppdateringar frå winodws update. Det var ingen hjelp å få hos Fujitsu Siemens og firmaet som solgte maskina er konkurs. Korleis skal eg få endra dette? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Det var ingen hjelp å få hos Fujitsu Siemens Det var merkelig, har kjøpt flere recovery-cd-er til maskiner fra dem.. Koster ca.400,- Endret 12. september 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Denne artikkelen hos Microsoft skulle muligens hjelpe deg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvis du har installert samme versjon av piratwindows som du har lovlig lisens til så er det bare å laste ned en keychanger. Microsoft har tilogmed lagt ut en på sine egne sider du kan laste ned. Her er google din venn. Jeg gidder ikke leite for deg akkurat nå. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvis det er en pirat VLK versjon (Corporate Edition) av XP Pro vil den ikke akseptere key change til annet enn gyldige VLK keys. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Det var ingen hjelp å få hos Fujitsu Siemens Det var merkelig, har kjøpt flere recovery-cd-er til maskiner fra dem.. Koster ca.400,- Det var ingen gratis hjelp å få då. Det fulgte ingen cd med maskina då den var ny, men han på support trudde meg ikkje, så derfor var det ingen gratis hjelp å få. Eg har prøvd forskjellige keychangere, men har foreløpig ikkje fått til å endre nøkkel. Kanskje det er ein slik VLK-versjon Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Har sånn valideringsprogram på pc'en hjemme, som "lurer" windows til å tro at det er ekte. Bitteliten fil, fungerer 100%, alt fra windows update kan hentes etterpå. Bare synd jeg ikke er hjemme så skulle jeg sendt deg den Lenke til kommentar
hgunders Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo Pro v2000, kjøpte den ny på Komplett.no, og da fulgte det i alle fall med en Recovery CD-ROM: "Fujitsu Siemens Product Recovery CD-ROM Windows XP Professional-SP1a" står det på den, og key-en står på listremerket under på PC-en. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo Pro v2000, kjøpte den ny på Komplett.no, og da fulgte det i alle fall med en Recovery CD-ROM: "Fujitsu Siemens Product Recovery CD-ROM Windows XP Professional-SP1a" står det på den, og key-en står på listremerket under på PC-en. Denne maskina er ikkje solgt av et seriøst firma for å sei da slik. Er det mulig å få tilsendt ein kopi av den cd'en? Lenke til kommentar
hgunders Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo Pro v2000, kjøpte den ny på Komplett.no, og da fulgte det i alle fall med en Recovery CD-ROM: "Fujitsu Siemens Product Recovery CD-ROM Windows XP Professional-SP1a" står det på den, og key-en står på listremerket under på PC-en. Denne maskina er ikkje solgt av et seriøst firma for å sei da slik. Er det mulig å få tilsendt ein kopi av den cd'en? Er det mulig å kopiere denne CD-en da? Er ikke de ofte kopibeskyttet? Og finnes ikke denne for nedlasting hos Fujitsu Siemens? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har en Fujitsu Siemens Amilo Pro v2000, kjøpte den ny på Komplett.no, og da fulgte det i alle fall med en Recovery CD-ROM: "Fujitsu Siemens Product Recovery CD-ROM Windows XP Professional-SP1a" står det på den, og key-en står på listremerket under på PC-en. Denne maskina er ikkje solgt av et seriøst firma for å sei da slik. Er det mulig å få tilsendt ein kopi av den cd'en? Er det mulig å kopiere denne CD-en da? Er ikke de ofte kopibeskyttet? Og finnes ikke denne for nedlasting hos Fujitsu Siemens? Kostar 400 for å kjøpe ein slik cd. Derfor hadde da vore veldog greitt om eg kunne fått en kopi. Kan ikkje forstå at det er ulovlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå