corry Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 hei er det noen som vet hvordan en universal fjernkontroll fungerer? jeg har en gammel tv som virker bra, men nå har fjernkontrollen begynt å tulle. blant annet at enkelte knapper ikke fungerer så bra som de burde. og derfor tenkte jeg på en universal fjernkontroll men jeg er usikker på om jeg kan få den til å fungere på min gamle tv jeg har hatt tven siden jeg var 15 og jeg er nå snart 23. og er av de mindre kjente merket: Mark håper det er noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
corry Skrevet 14. september 2008 Forfatter Del Skrevet 14. september 2008 er det ingen som vet hvordan en universal fjernkontroll fungerer? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) På Logitech sine sider kan du teste om deres fjernkontroller støtter ditt apparat Du kan sjekke her: http://myremotesetup.com/EasyZapper/New/Ma...th=ProcSpice%2F Mark står i hvertfall på listen over TVer, trykk TV-så Mark, så fyll inn betegnelsen. Har de ikke den korrekte, så pleier de å ta det nærmeste og teste med det. Hvis man skal ha en så vil jeg på det sterkeste anbefale Harmony One. Helt super fjernkontroll, mye bedre enn storebror Harmony 1000. Kontrollerene deres er også utrolig enkle å sette opp. Endret 29. september 2008 av AndersT2 Lenke til kommentar
corry Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 får ikke opp noen sted på den siden som jeg kan sjekke etter merke på jeg.. må jeg ha instalert noe for å se det? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Jeg trykket akuratt på linken i innlegget mitt, og siden kom opp fint den. Står den blå knapp med skriften "Lett til en ny komponent" på siden du får opp? EDIT: prøv å kun gå på www.myremotesetup.com og se om den kommer opp da. Du kan også skrive her hva den heter, så kan jeg sjekke hvis du ikke får det til. Endret 1. oktober 2008 av AndersT2 Lenke til kommentar
corry Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 nei min ser bare slik ut: bak på tven min står det denne lappen: MARK pal B/G AC 230V - 50 HZ 85W serial no: modell nr TBT2002 TXT 7DK0000000 SN 00300299 og hvis jeg da går inn på den andre nettsiden får jeg bare opp at jeg skal laste ned oppgraderinger til ett eller annet og jeg må registrere meg Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Denne fungerte for meg, utrolig nok.... http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2724 Kjøp et par i slengen i tilfellet batteriet ikke tåler så mye... Lenke til kommentar
corry Skrevet 1. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2008 kunne egentlig tenkt meg mer enn enn nøkkering fjernkontroll, hadde håpa at jeg skulle få tak i en "ordentlig" kontroll.. og så lenge meste av fjernkontrollen jeg har nå fungerer, så er det ikke noe veldig hast. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Logitech har den TVen i sitt arkiv Lenke til kommentar
corry Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 er det for alle logitech sine fjernkontroller? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Alle logitech sine skal bruker det programmet og støtter da den TVen. Vil ikke anbefale den billigste 525, ikke spesielt god i bruk. Lenke til kommentar
corry Skrevet 2. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2008 jeg har hørt det motsatte, men jeg er heller ikke villig til å bruke over 1000 kr på en ny fjernkontroll Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Da har du hørt det av noen som ikke har testet de andre. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Kan man bruke universalkontroll til PC? Som alternativ for pc-fjernkontrollene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå