fargoth Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Scientific proof discovered that the Great Pyramids of Giza were used as UFO landing and launch platforms. Parts of each of the 6 Pyramids appear to have been deliberatly removed in order to conceal their actual full Architectural formations.Jesus Christ's Crown of THorns Represents a UFO ( Horned Disc a.k.a A winged Disc). Her er beviset, diskuter! Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Scientific proof discovered that the Great Pyramids of Giza were used as UFO landing and launch platforms. Parts of each of the 6 Pyramids appear to have been deliberatly removed in order to conceal their actual full Architectural formations.Jesus Christ's Crown of THorns Represents a UFO ( Horned Disc a.k.a A winged Disc). Mener du at dette hører hjemme under vitenskap. Men er du at vi skal diskutere med youtube ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg mener denne tråden hører like mye til i denne kategorien som tråden om chemtrails og tråden om The Disclosure Project. Du finner mye mer bevis på http://letthetruthbeknown.com/! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Han fyren der skulle ha blitt kasta ut av planeten vår. Sprer dritt og ødelegger for mer sanne historier Hva er det vi ser her? Et helikopter, et fly og en UFO. Skal jeg nå tro at Aliens har Helikopter og fly når de har annen teknologi? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Sprer dritt og ødelegger for mer sanne historier Hvem er du til å bedømme sannhet uten å komme med noe av substans til å underbygge påstanden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 øøøøh, Egypt, UFO og kristendom har ikke så mye med hverandre å gjøre. vet vi ikke allerede at pyramidene var dekket av en glatt marmor overflate, og hvis fortsatt pyramidene står ville ikke sidde kantene på toppen stå ut den dag idag? nei, dette virker som en tulling tar den han ser og finner på noe som kan passe sammen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Hva skiller dette fra chemtrails? Hvorfor er dette mindre troverdig? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Men vi har jo bevis! http://en.wikipedia.org/wiki/Ha'tak#Ha.27tak Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvem er du til å bedømme sannhet uten å komme med noe av substans til å underbygge påstanden? Ja se hvem som snakker.. Ikkje kommer du med påstander, ikke kommer du med noen substans. Alt du gjør er å linke til en video av en paranoid konspirasjonsteori frelst psykiatrisk pasient og kaller det bevis. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Han fyren der skulle ha blitt kasta ut av planeten vår. Sprer dritt og ødelegger for mer sanne historier Hva er det vi ser her? Et helikopter, et fly og en UFO. Skal jeg nå tro at Aliens har Helikopter og fly når de har annen teknologi? jeg så en dokumentar der dette bildet var med. De skrev først noe på veggen, for så skrive noe nytt oppå dette(viskelær funker dårlig på stein), det gjorde at tanks og helikopter tilfeldigvis ble dannet. har desverre ingen kilde utenom tv`n på dette... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg regner med at du ikke regner bevisene som fremstiles i videoen og på siden letthetruthbeknown.com som tilstrekkelige for å underbygge tesen om at pyramidene egentlig var landingsstasjoner for aliens? Hvis det stemmer mener du vel også at denne tråden ikke har noe i Teknologi og vitenskap å gjøre? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg regner med at du ikke regner bevisene som fremstiles i videoen og på siden letthetruthbeknown.com som tilstrekkelige for å underbygge tesen om at pyramidene egentlig var landingsstasjoner for aliens? Hvis det stemmer mener du vel også at denne tråden ikke har noe i Teknologi og vitenskap å gjøre? skulle gjerne tatt stilling til det, men får ikke sett video. er på jobb nå, men tar det senere... Lenke til kommentar
ZeroGee Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Passer nok bedre i et puslespill forum vil jeg tro. Er vel ikke mye vitenskap involvert. Tror heller dette nok engang handler om noen som har tatt for mye Møller's tran. Husk alle sammen, ikke for lite, og ikke for mye. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Han høres ut som Daniel Jackson i Stargate SG-1. Ingen vitenskap man. Forøverig fra samme person om LHC: http://www.youtube.com/watch?v=Lt1Yo610lG0 Og BBC om samme mannen (igjen): http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england...rts/7194961.stm Han er mentalt ustabil og tjener penger ved å selge pirat kopier... Endret 12. september 2008 av hotstian Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Har det ikkje vore einighet om at dette er gravkammer ganske lenge? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Har det ikkje vore einighet om at dette er gravkammer ganske lenge?Det meste av konspirasjonsteorier bygger på allerede godt dokumenterte og vel etablerte sannheter. Sist jeg sjekket var det ganske bred enighet om at kondensstriper besto av vanndamp og ikke kjemikalier, på samme måte som det er bred enighet om at de egyptiske pyramidene var gravkamre og ikke landingsplattformer for aliens. Endret 12. september 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Sjekk mitt bevis på Gud! En blyant er rett, men hvis du knekker den i to kan man danne et kors! Hva mer trenger du? [kun et eksempel) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå