Gå til innhold

Vitenskapelig bevis for pyramidenes egentlige funksjon!

fargoth

Anbefalte innlegg

Scientific proof discovered that the Great Pyramids of Giza were used as UFO landing and launch platforms. Parts of each of the 6 Pyramids appear to have been deliberatly removed in order to conceal their actual full Architectural formations.

Jesus Christ's Crown of THorns Represents a UFO ( Horned Disc a.k.a A winged Disc).

Her er beviset, diskuter!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Scientific proof discovered that the Great Pyramids of Giza were used as UFO landing and launch platforms. Parts of each of the 6 Pyramids appear to have been deliberatly removed in order to conceal their actual full Architectural formations.

Jesus Christ's Crown of THorns Represents a UFO ( Horned Disc a.k.a A winged Disc).

Mener du at dette hører hjemme under vitenskap.

Men er du at vi skal diskutere med youtube ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

øøøøh, Egypt, UFO og kristendom har ikke så mye med hverandre å gjøre.

vet vi ikke allerede at pyramidene var dekket av en glatt marmor overflate, og hvis fortsatt pyramidene står ville ikke sidde kantene på toppen stå ut den dag idag?

nei, dette virker som en tulling tar den han ser og finner på noe som kan passe sammen.

Lenke til kommentar
Hvem er du til å bedømme sannhet uten å komme med noe av substans til å underbygge påstanden?

Ja se hvem som snakker.. Ikkje kommer du med påstander, ikke kommer du med noen substans. Alt du gjør er å linke til en video av en paranoid konspirasjonsteori frelst psykiatrisk pasient og kaller det bevis.

Lenke til kommentar
Han fyren der skulle ha blitt kasta ut av planeten vår. Sprer dritt og ødelegger for mer sanne historier

Hva er det vi ser her? Et helikopter, et fly og en UFO.

Skal jeg nå tro at Aliens har Helikopter og fly når de har annen teknologi?

post-123709-1221217772_thumb.jpg

jeg så en dokumentar der dette bildet var med.

De skrev først noe på veggen, for så skrive noe nytt oppå dette(viskelær funker dårlig på stein), det gjorde at tanks og helikopter tilfeldigvis ble dannet.

har desverre ingen kilde utenom tv`n på dette...

Lenke til kommentar

Jeg regner med at du ikke regner bevisene som fremstiles i videoen og på siden letthetruthbeknown.com som tilstrekkelige for å underbygge tesen om at pyramidene egentlig var landingsstasjoner for aliens? Hvis det stemmer mener du vel også at denne tråden ikke har noe i Teknologi og vitenskap å gjøre?

Lenke til kommentar
Jeg regner med at du ikke regner bevisene som fremstiles i videoen og på siden letthetruthbeknown.com som tilstrekkelige for å underbygge tesen om at pyramidene egentlig var landingsstasjoner for aliens? Hvis det stemmer mener du vel også at denne tråden ikke har noe i Teknologi og vitenskap å gjøre?

skulle gjerne tatt stilling til det, men får ikke sett video.

er på jobb nå, men tar det senere...

Lenke til kommentar
Har det ikkje vore einighet om at dette er gravkammer ganske lenge?
Det meste av konspirasjonsteorier bygger på allerede godt dokumenterte og vel etablerte sannheter. Sist jeg sjekket var det ganske bred enighet om at kondensstriper besto av vanndamp og ikke kjemikalier, på samme måte som det er bred enighet om at de egyptiske pyramidene var gravkamre og ikke landingsplattformer for aliens. Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...