Fugitive Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Dette er da en liten tråd om bilen min, en tidlig nittitalls 7'serie. Denne bilen har kommet til Norge fra Belgia relativt nylig og har derfor ikke skilter, engangsavgiften gjenstår Den har rusla 172.000km, det på motorveier uten salt. Slik så bilen ut da jeg kjøpte den: Rust er ikke et tema, men derimot! et annet "tema" har kommet opp under prøvekjøring... Den 29. Juli ble det leid prøveskilter, og bilen ble testa godt! (70mil) men så heldig som jeg var ble det møte på en elg som endte med grøftekjøring (ikke egna til offroad denna bilen nei) Naturlig nok var ikke jeg sjaføren da det ikke er lov med øvelseskjøring ved bruk av prøveskilter. Derfor vil denne bilen iløpet av vinteren fikses opp igjen! kan ikke la den dø pga. en elg Videre utover det vil jeg fortsette med det som var den opprinelige planen. Lakking av lister og skjørt. Hvite blinkers. Senk. Ny eksos. Bakrutespoiler (?) Soting. Og nye felger. Noen photoshop modder av hvordan det vil bli seenes ut. Kanskje en noe uvanelig førstebil, men håper jeg blir fornøyd Endret 6. september 2009 av Fugitive Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 E32 er noen skikkelige comfort biler. Vet om en 750 delebil om du trenger deler til fronten din. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) E32 er noen skikkelige comfort biler. Vet om en 750 delebil om du trenger deler til fronten din. Hvor befinner den seg? kan være interessant Edit: Og etter litt tenkning, jeg har ikke penger til det før november. Endret 12. september 2008 av Fugitive Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 ser fin ut den der.. synd det med elgen :/ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Bestemt deg for felger? Om ikke annet så kan jeg nevne TSW Sakata i 20" som et fint alternativ med god senk Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Synd med elgen ja. Ang. felger har jeg ikke bestemt meg, men det frister med Rondell http://img125.imageshack.us/img125/3136/27110041fj2.jpg Men bør nesten vente med felgvalg til bilen er fiksa igjen Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Gamlebilen min jo Den blå med Rondell-felgene altså. Rondell 58 gjør seg veldig bra på gamle store BMWer ja. Men jeg håper ikke du setter på bakrute "senkeren" som du har lagt til på ene bildet. Det var ikke mye pent. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Gamlebilen min jo Den blå med Rondell-felgene altså. Rondell 58 gjør seg veldig bra på gamle store BMWer ja. Men jeg håper ikke du setter på bakrute "senkeren" som du har lagt til på ene bildet. Det var ikke mye pent. Den bakrutesenkeren er jeg veldig i tvil på selv, så sjangsen for at den kommer på er heller liten. ----------------------------------------------------------- Og uten disse delene: Ser fronten slik ut: I bakgrunn ser dere Galanten min, 2L Gls 4wd! Vinterbilen Motoren: Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 Og da gikk fangeren av, har vært et slit. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 BMWer ser alltid bra ut med Alpina-felger. E32 er nok intet unntak. For øvrig lekker bil. Hvor mye ga du for den, og hvor mye blir engangsavgiften ..? Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 19. september 2008 Forfatter Del Skrevet 19. september 2008 (endret) BMWer ser alltid bra ut med Alpina-felger. E32 er nok intet unntak. For øvrig lekker bil. Hvor mye ga du for den, og hvor mye blir engangsavgiften ..? Har tenkt tanken Bilen er min pga. litt bytting og arbeid, og har kosta meg rundt 15k forløpig. Med de alternative avgiftsreglene kommer avgifta på rundt 20k! Så derfor vil nok bilen havne på rundt 40 tusen med skadene, er så heldig å ha en far som er biloppretter Noe jeg synes er billig for en bil som er (var) i veldig god stand Edit: Er 17 år (91 mod) så har litt tid på meg til å fikse den Endret 19. september 2008 av Fugitive Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 40.000 etter et stevnemøte med en elg er ikke verst, nei. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 20. september 2008 Forfatter Del Skrevet 20. september 2008 40.000 etter et stevnemøte med en elg er ikke verst, nei. Det er ikke det nei Pappa så over bilen i dag, og den må en tur i jiggen Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 28. september 2008 Del Skrevet 28. september 2008 Den bilen trenger noen klassiske BBS eike-felger med litt kant, og MASSE gummi! Sånn skal en god gammel luksus-bmw se ut. Ikke nymotens stailing. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Lenge siden jeg har oppdatert denne tråden! hadde helt glemt av den.. Kunne skrevet et langt innlegg, men tenker det er bedre med bilder? Iløpet av vinteren dro jeg en tur til Sverige å henta denne saken, som en delebil: Og deretter slo vintern til for fullt! 3-4 dager borte og det der var synet når jeg kom hjem, ble fort gravd frem igjen! brukte noen timer bare for å komme bort til bilen. Bilen ble flytta når det var gravd litt, 25% diffen var fin å ha med sommerdekk på snøen! gikk overaskene lett: Våren kom og bilen ble satt slik, ikke et optimalt sted å arbeide! men man bruker det man har. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ble til at jeg testa noen felger som jeg vurderte å bruke! ble ikke slik, mer info kommer senere. Så starta demonteringa for fullt! Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Neste som skjedde var at bilen ble flytta hit, for egen maskin! (Mercedesen bak er min den også, en 300TE! 3.0 rekkeseks som jeg liker så godt ) Og da kommer jeg til felgene! som jeg såvidt nevnte noe om tidligere. Bilen trengte nye sko, og når jeg kom over disse felgene måtte jeg slå til! klin orginale, ikke kopifelger som den typen oftest er. Ingen skader heller, alt er i skjønneste orden! AC-Schnitzer, 10x 18 bak og 8,5 x 18 forran. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Og så venter jeg med oppdatering til det går over til en annen side, ble litt mange bilder på kun en side Lenke til kommentar
dePt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Da gjør jeg mitt for at vi skal komme til en ny side Venter med å kommentere felgene til de sitter på, men ellers der det bra ut. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Mange biler er det du har a, gutt? Uansett, bimmern din blir nok fin den. Du er heldig som har fått deg en slik bil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå