Happy25 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) noen som vet hvorfor net framework 1.1 ikke vil la seg verken installere eller lastes ned? Skulle fått inn det. Går heller ikke å laste ned sp3 til xp. må ha det for og slipstreame xp cden.. Endret 12. september 2008 av Happy2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Prøv å la den oppdateringen laste ned. Velg så å slå av maskinen med valget installer oppdateringer og slå av... Lenke til kommentar
Happy25 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Prøv å la den oppdateringen laste ned.Velg så å slå av maskinen med valget installer oppdateringer og slå av... Finner ikke noen slike valg i operaen. Har allerede oppdatert pcen min. Men jeg skal slipstreame xp-plata mi, slik at når jeg installerer windows neste gang slipper jeg og installere alle oppdateringene og andre verktøy... må derfor laste ned sp3 og net framework 1.1 fra microsoft download center. men går ikke. (går med ie8b2 og slikt) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ikke operaen. Når du skal slå av maskinen, så kan der være et valg om å innstalere oppdateringer og slå av. Siden du nevner opera. Du har vel ikke opera som standard browser og jeg regner med du bruker Windows update og ikke noen offline installeringer???? Lenke til kommentar
Happy25 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Ikke operaen.Når du skal slå av maskinen, så kan der være et valg om å innstalere oppdateringer og slå av. Siden du nevner opera. Du har vel ikke opera som standard browser og jeg regner med du bruker Windows update og ikke noen offline installeringer???? det er ikke no oppdateringer som venter der nei. kun ventemodus, slå av og start på nytt.(ikke noe "klikk her hvis du ikke vil installere oppdateringer") problemet er at jeg ikke får til og laste ned sp3 og .net 1.1 direkte fra microsoft download center. og jeg bruker ekte os. Det er nok nettverket mitt som er problemet, for både opraen og ien oppfører seg likt. Endret 12. september 2008 av Happy2 Lenke til kommentar
Happy25 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Ikke operaen.Når du skal slå av maskinen, så kan der være et valg om å innstalere oppdateringer og slå av. Siden du nevner opera. Du har vel ikke opera som standard browser og jeg regner med du bruker Windows update og ikke noen offline installeringer???? det er ikke no oppdateringer som venter der nei. kun ventemodus, slå av og start på nytt.(ikke noe "klikk her hvis du ikke vil installere oppdateringer") problemet er at jeg ikke får til og laste ned sp3 og .net 1.1 direkte fra microsoft download center. og jeg bruker ekte os. Det er nok nettverket mitt som er problemet, for både opraen og ien oppfører seg likt. avinstallerte både driver og programvare til adaptret oppe å kjører igjen nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå