Priest32 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei. Hver eneste gang jeg har valgt å skru av maskinen denne uken så har det stått : "Klikk Slå av for å innstallere viktige oppdateringer".. Jeg har derfor valgt dette hver gang.. Men jeg får som sagt den samme beskjeden hver gang.. Så det ser ut til at det har hengt seg opp litt, eller ?? Eller kan det være at det er nye oppdateringer 2 ganger om dagen, hver dag i en uke ? Har fått EN annen oppdateringsmelding også. (Det lille gule skjoldet på oppgavelinjen).. Denne installasjonen gikk fint.. Er det noe jeg kan velge/trykke for å sette igang den installasjonen som ligger å venter.. Uten å skru av maskinen ? Kjører Windows XP Pro +SP2 m/lisens. Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Ser nå at den under avslutningsprosedyren "installerer oppdatering 1 av 1...." Før den avslutter, men det er fremdeles en oppdatering til neste gang jeg vil skru av.. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1006625 Lenke til kommentar
Priest32 Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 Takk.. Ser forresten ut til at pc' til slutt er oppdatert nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå