HMKG Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ja....jeg lurte på om noen visste om et program som fant ut hvilken filtype en fil er... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 www.filext.com, var det noe sånt du lurte på? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Hvis du bruker XP så er jo det innebygd et slags søk etter program for den og den filtypen. Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Nei det var ikke akkurat noe sånnt jeg hadde tenkt meg. Det har seg altså slik at jeg har lastet ned en fil som jeg mente var en image fil, men når jeg da prøvde å brenne den ut så var det som om jeg ikke hadde brennt ut noe i det hele tatt. Jeg har xp og har skrudd av det at den skal skjule fil-edingene på kjente fil-typer, men på akkurat denne filen er det ingen "fil-endelse" som f.eks. *.iso eller noe lignende. Lenke til kommentar
JAV Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 last ned ISO buster.. iso buster støtter disse filene: *.DAO (Duplicator) *.TAO (Duplicator) *.ISO (Nero, BlindRead, Easy CD Creator) *.BIN (CDRWin) *.IMG (CloneCD) *.CIF (Creator) *.FCD (Uncompressed) *.NRG (Nero) *.GCD (Prassi) *.P01 (Toast) *.C2D (WinOnCD) *.CUE (CDRWin) *.CIF (DiscJuggler) [/url] Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Ikke helt sikker på hva du mener her...Men om du vet fil endelsen og lurer på hvor denne filen hører hjemme kan du jo sjekke her. www.whatis.com Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 24. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2003 Ok, takk for hjelpen. Iso buster gjorde jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå