Vegard_Haug Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Capcom vil heller dominere det vestlige markedet enn det japanske. Les mer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Håper dette betyr at de lager Dead Rising 2. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Håper dette betyr at de lager Dead Rising 2. På PC også. Endret 12. september 2008 av Villanden Lenke til kommentar
agskaali Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Ops, fikk ikke lov til å si dette... Nå kan dere undre... Endret 12. september 2008 av agskaali Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Dead Rising 2 er under utvikling De har vel ikke sagt noe som helst om dette, så det tar jeg med en klype salt Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Spiller fortsatt Dead Rising. Jeg kan garantere Capcom at jeg kjøper en eventuell oppfølger, om det hjelper de på vei mot å utvikle den. Dead Rising er et av de beste spillene i denne generasjonen, IMHO. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Dead Rising er et av de beste spillene i denne generasjonen, IMHO. 100% enig med deg. Dead Rising var et av de første spillene jeg fikk til 360, og det spillet jeg har spilt desidert mest. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Enig at Dead Rising er bra, men jeg stoppet å spille etter timer med stress for å drepe de fangene i parken på jeepen. Og etter jeg klarte det så oppdager jeg at dem spawner tilbake neste kveld??? Nei helvete heller. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Enig at Dead Rising er bra, men jeg stoppet å spille etter timer med stress for å drepe de fangene i parken på jeepen.Og etter jeg klarte det så oppdager jeg at dem spawner tilbake neste kveld??? Nei helvete heller. Du trenger jo ikke å dra ut hele tiden heller, bare ta den luftesjakten mellom områdene, så slipper du de. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du trenger jo ikke å dra ut hele tiden heller, bare ta den luftesjakten mellom områdene, så slipper du de. Hvor finner du de? Men du kan vel ikke ta folk du redder igjennom der? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du trenger jo ikke å dra ut hele tiden heller, bare ta den luftesjakten mellom områdene, så slipper du de. Hvor finner du de? Men du kan vel ikke ta folk du redder igjennom der? Du finner de på toalettene, og joda, folk blir med deg gjennom Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du finner de på toalettene, og joda, folk blir med deg gjennom Å herregud! Og jeg som har slitt noe sinnsykt! Du har nettopp gjennopplivet spillet for meg! Dette skal testets! Takk! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du finner de på toalettene, og joda, folk blir med deg gjennom Men disse funker vel bare etter at du har reddet Greg fra Space Coaster-greia. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Du finner de på toalettene, og joda, folk blir med deg gjennom Men disse funker vel bare etter at du har reddet Greg fra Space Coaster-greia. Ja, det stemmer, det glemte jeg å si! Du må også huske at det er sikkerhetsgitter mellom kjøpesenterdelene som åpnes litt senere også, så da blir det enda enklere å komme seg rundt uten å måtte gå ut Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Gah! Og jeg som startet nytt spill pga det....jaja. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg