Pensarando Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei! Har noen prøvd å steke brownies i et vaffeljern? Erfaringer? Hyposteser? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hypotese : Nei! Det kan jeg aldri tenke meg at fungerer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 vaffeljernet klemmer jo brownisene flate. tror det funker bedre å ta dem i en kjele hvis du ikke har ovn. tviler på at kjelen blir en suksess, men tror det blir bedre enn i vaffeljernet Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvis du ikke har ovn kan du kjøpe sånn ferdigbrownies i eske istedet. Hvis du absolutt må ødelegge en god brownies-deig så vær så god .. men ... Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 De skader vel ikke å prøve? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Neida, lykke til! Fortell hvordan det går! Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Brownies i et vaffeljern kan faktisk funke, hvis det er fra deigen. men da må jo du sjekke at konsistensen blir riktig. jeg tror det kommer til å funke. Funker det med vafler, funker det med kaker. Lenke til kommentar
Gomsy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Synes det hørtes godt ut! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vil sikkert funke til en viss grad. Blir veldig tynne brownies da.... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 ser for meg at det blir et helvete å få ut greia fra vaffeljernet etterpå... haha men du kan jo prøve en toaster... der er det litt bedre plass.. eller kanskje du skal prøve et krumkakejern neida.. det blit vel litt tynt Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har prøvd å blande sjokolade inn i vaffelrøra, ble veldig skuffet når ikke det var bedre en "orginalen" Men å prøve med brownies røre virket godt La oss få vite hvordan det går Lenke til kommentar
phax Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Litt av greia med brownies er jo at den skal være saftig i midten. I vaffeljern så blir den jo helt flat og gjennomstekt vil jeg anta. Tørr brownies er ikke i nærheten av like godt hvertfall. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Litt av greia med brownies er jo at den skal være saftig i midten. I vaffeljern så blir den jo helt flat og gjennomstekt vil jeg anta. Tørr brownies er ikke i nærheten av like godt hvertfall. Da må man bare passe på å ikke ha den så lenge i! Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Toast-jern vil sikkert være det beste. Problemet med eit vaffeljern er at strukturen på jernet gjer at det blir stor overflate i forhold til volum. Men for all del det er jo berre å prøve. Er litt usikker på om det som kjem ut er brownies med det vil jo værtfall være noke sjokoladesmakande bakverk. Kanskje du kan kalle det vaffnies? Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Toast-jern vil sikkert være det beste. Kanskje du kan kalle det vaffnies? Eller Brownel? :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Da må man bare passe på å ikke ha den så lenge i! Ja lykke til med å få en brownies på 0,5 cm tykkelse bli stekt utenpå uten og bli gjennomstekt.. Lenke til kommentar
Argument Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei! Har noen prøvd å steke brownies i et vaffeljern? Erfaringer? Hyposteser? Høres konge ut, men jeg orker ikke teste dette selv Hvis det funker, skal jeg lage dette hver fredag fremover :!: Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hei! Har noen prøvd å steke brownies i et vaffeljern? Erfaringer? Hyposteser? Høres konge ut, men jeg orker ikke teste dette selv Hvis det funker, skal jeg lage dette hver fredag fremover :!: Fast brownies i vaffeljern dag? :!: Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skriv hvordan det gikk, dersom noen prøver det da? Hadde vært kult å prøve, men tror nok ikke det bli hæla i taket fra mor sin side dersom jeg prøver dette uten vitenskapelig grunnlag Men hadde vært kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå