CrasY Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Da må jeg ha meg en Mp3 spiller i bilen, noen som har noen heftige anbefalinger å komme med? Mvh, Henrik Lenke til kommentar
Clupus Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Tenker du på ein MP3 spelar med innebygd harddisk, eller tenker du på ein CD-spelar som kan spela MP3? Om du tenker på ein MP3 spelar med innebyd harddisk har eg igrunn ikkje noko spesielle tips å komma med, men om du er interesert i ein CD-spelar kan eg jo nemne eit par ting eg syns er "viktige": Kort "access tid" (spelaren les disken raskt) Liten pause mellom MP3-spora (når eg kjøpte meg cd-spelar var det fleire spelerar som hadde pausar på >10sec mellom sangane!) Taklar ID3-tag Taklar alle variantar av MP3 (VBR, CBR og ABR) Ellers er "standard" tinga viktige: Intern forsterkar (om du treng det) Antall linjeutgangar (om du treng det) Spenning på linjeutgang (høg spenning er det beste) Utgangsimpendans +++ Eg kjøpte meg ein Alpine CDA-7894RB som har det meste, og takler det meste anbefales! Stikk innom din lokale bilstereoforhandlar og ta ein prat med han.. Men vær litt obs på at ikkje alle veit kva dei snakkar om, men det merkar du fort Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Bygg din egen Husker en artikkel i Linux Magasinet som var genial. Lenke til kommentar
spn2000 Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 denne kan trygt anbefales. eller så har panasonic en spiller som jeg har prøvd, denne er særdeles flott (om enn litt dyr) du kan få mange billigere spillere i denne serien. sony mp80 eller MEX-1HD er heller ikke å forakte. pioneer sin nye DEH-P8400MP stinker heller ikke. men er igjen litt dyr. hvis du skal ha deg en spiller i bil så tenk stort display lykke til edit: skrivelif[/b] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå