wolfbee Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hei folkens. Skal nå kjøpe en bærbar. Den skal primært brukes til MS Office, programmere, internett og vise film på TV. Jeg vil gjerne ha en liten som mulig, men jeg innbiller meg at de små pcene til rundt 3k ikke holder til mitt bruk. Jeg ønsker å kjøpe i prisklassen 4-6 tusen. De tre jeg har vurdert til nå, er: ASUS F6E 13.3"WXGA, T2390, 2 GB, 2 GB,160GB,DVD±RW,WLAN,VHP ASUS X50SL 15.4" WXGA,ATI HD3470, T2390, 3 GB,250GB,DVD±RW,WLAN,VHP Lenovo N200 15.4"WXGA, Dual-Core T2390,2 GB,160GB,DVD±RW,WLAN/BT,VHP Hvilken vil dere anbefale? Er det noen andre pcer jeg bør vurdere i den prisklassen? Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
wolfbee Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 10$ på Pokerstars eller full tilt til den som kommer med den beste hjelpen. Lenke til kommentar
wolfbee Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 one time plx Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Lyden på Lenovo'en er så som så. Både på høtaler og på hodetelefon så er lyden irriterende lav. Kjører du den gjennom forsterker så går det helt greit. Grfikk brikken som er i den er heller ikke mye å skryte av, vet ikke så mye om ATI Mobility Radeon HD 3470 som er i en av de andre maskinene men inbiller meg iallefall at den må være bedre. Lenke til kommentar
wolfbee Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Takk for svar. Har hørt mange andre klaga på lyden på lenovoen, og det er et minus. Har nå tenkt å gå for asusen(f6e) til 6k, viss ingen andre har noe å si på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå