Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med kjæreste

Gjest estragon

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Thomas_*

Hei Folkens!

Jeg har en problemstilling..

Ble sammen med den mest utrolige jenta for 1 år siden, vi er begge 20 år gamle.

Gjennom denne tiden så har jeg funnet ut at "rett" før hun møtte meg så hadde hun tilsammen vært med 17 stykker, altså bare Friends with benefits. Synes dette er vanskelig, kan vell være med tanke på at jeg selv ikke har opplevd noe særlig seksuelt selv, har bare vært med 1 person tidligere.

Hun har også sagt til meg at en av de tidligere var bedre en meg når det gjalt å tilfredstille henne.

Hvordan skal jeg forholde meg til dette!

Har selv komplekser når det gjelder størrelsen min på penis, og hun sier selv at hun har vært med en som var 23 cm, vet ikke hvorfor jeg driver å sammenligner meg med de hun har pult.

Har utrolig sterke følelser for denne jenta, og hun betyr alt for meg.

Hva skal jeg gjøre?

Håper på svar!

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med hun om det.

Så sant hun ikke prøver å irritere deg, på en leken måte. Regner med hun ikke gjør det, siden du sikkert hadde skjønt det.

Du kan jo også be henne la være å snakke om de tidligere, hvertfall om det dreier seg slike ting. Fortell henne hvordan du føler.

Lenke til kommentar

Ok, ha en ting klart for deg kompis, hvis hun er slik at hun denger slikt rett i trynet dit og du føler deg i tilleg ukomfortabel med at hun har hatt såpass mange burde du kanskje vurder å se etter ei som setter pris på deg for den du er :yes:

Og for å si det slik, sjansen for at det blir kun deg og henne for alltd, er temmelig liten ut i fra historien hennes og at hun er kun 20

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hvorfor hun sier de tingene til deg. Det er noe som heter en hvit løgn. Jeg ville ikke likt hvis damen min sa jeg ikke var den beste. Det er ikke slik at du er "best" i sengen fordi du har en hestepølse eller holder ut så og så lenge. Det er fordi hun elsker deg og synes du er best å ha sex med.

Min mening er at damen din har vært altfor kald mot deg. Ingen kjærester burde si slike ting til hverandre. Men hey, det er bare min mening.

Lenke til kommentar

Det er også de som mener at ærlighet varer lengst. Og det var tross alt trådstarter som tok det opp.

edit:

Hvem hun liker best å ha sex med, og hvem som klarer/har klart å tilfredsstille henne på best mulig måte er da to forskjellige ting. Én ting er å ikke ville høre at noen andre enn deg er best, men da spør man heller ikke om man ikke er forberedt på at sannheten kan være en ganske annen enn man håper på. Og uansett om man ikke har vært best til å tilfredsstille henne, så er ikke dette noe absolutt og endelig. Det betyr vel bare at man kanskje må finne de rette knappene, i steden for å bare de åpenlyse. Om man har lyst til å forbedre seg da, selvfølgelig.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar

Enten har du spurt for detaljert eller så har hun svart for detaljert.

Jeg skjønner godt dette gir en aha-opplevelse og at sjalue (evt. -liknende) følelser dukker opp. Vil ikke tro det ligger på gjennomsnittet at man har hatt 17 forskjellige sexpartnere i en alder av 20 og når du bare har hatt én partner blir det en viss forskjell der.

Ellers er jeg enig med Sake der. Virker ikke som om dama di legger noe særlig følelser i et sexliv og uansett virker det rart/ på grensa til lav sosial intelligens at hun forteller at hun har hatt en på 23 cm (har målt da eller?) og samtidig at andre var bedre enn deg. Så sant du ikke spurte konkret da... Kommer helt an på hvordan hun svarte også; det kan ha vært "kaldt" og rett fram eller det kan ha vært fordi hun vil legge alle kortene på bordet. Sistnevnte kan heller være et tegn på at hun har full tillt til deg vil kanskje se litt framover sammen med deg. Men det kommer helt an på hvordan ting er lagt fram her også....

EDIT: Fikk ikke skrevet alt på en gang så basskuks siste innlegg kom før mitt...

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar
Hun har også sagt til meg at en av de tidligere var bedre en meg når det gjalt å tilfredstille henne.

Har selv komplekser når det gjelder størrelsen min på penis, og hun sier selv at hun har vært med en som var 23 cm, vet ikke hvorfor jeg driver å sammenligner meg med de hun har pult.

HVA??? *sjokkert* !!!

En ting er å tenke det, men at hun greier å spy fra seg slike kommentarer er jo helt utrolig. Ti poeng til henne

:thumbdown:

Nei vet du... Dette hadde jeg ikke funnet meg i.

Jeg hadde bedt henne holde kjeft, og dra tilbake til eksen hvis han var så utrolig mye bedre en deg.

Lenke til kommentar

HVA??? *sjokkert* !!!

En ting er å tenke det, men at hun greier å spy fra seg slike kommentarer er jo helt utrolig. Ti poeng til henne

:thumbdown:

Nei vet du... Dette hadde jeg ikke funnet meg i.

Jeg hadde bedt henne holde kjeft, og dra tilbake til eksen hvis han var så utrolig mye bedre en deg.

Ja fordi hvis han var så store og deilige og bedre i senge enn deg så kan hun likke greit ta turen tilbake til han. Er ihvertfall ikke ei dame eg hadde tenk meg om to ganger før eg hadde dumpa. Klarer hun ikke å være glad i deg for den du er er det fint lite å hente her.

Lenke til kommentar

Ideal-kjæresten er en dame som lyver til deg om antall sex-partnere(helst skal hun ikke ha hatt noen før deg), som forguder deg og lager mat til deg, forteller deg med myk sensitiv stemme om hvordan du er den beste og eneste sex-parteneren hun noensinne har hatt (hvis har hatt noen tidligere er jo dette et stort kompliment), og som ikke skjemmes over at du har gjennomsnittelig en middels-stor tissemann.

..Eller så kan du akseptere at alle har en fortid, og at når man graver må man forvente å finne dritten man leter etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...