Gå til innhold

Ville dere besøkt denne nettsiden? - Innboks.no

Dzeko

Anbefalte innlegg

Har et lite prosjekt innen entrepenørskap.

Vi skal lage nettside, og har som oppgave nå å ha en liten folkeundersøkelse for å sjekke om noen hadde gått inn på nettsiden vår.

Den vil inneholde:

- Spill,- musikk,- og filmannmeldeser

- Sport

- Mulighet for innlogging til fronter via siden

- Forum ( mest rettet til leksehjelp

Slår konkurentene på fokuset rundt skole, noe vg, aftenposten etc. ikke kan tilby (til en så stor grad)

EDIT: Plis bare svar ja eller nei, (helst ja:P)

Lærern vil ha så mange svar som mulig.

Endret av jente_12
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, no er nok ikkje eg i di målgruppe, men ofte er det best å fokusere på berre eit tema. Det er svært vanskelig å være den beste sida for: spel, musikk, film, sport og lekser.

Det er meir en nok middelnådige samlesider/startsider som er klippa saman frå andre nettsider.

Mitt råd vil være og fokusere utelukkande på skule og lekse delen, gjer di side til den beste på dette emnet og du vil få regelmessige brukar. Anmeldelsar av spel, musikk og film kan ein finne andre plassar.

Lenke til kommentar

de fleste bruker vel Daria.no, selv om den er bæsj. Drit i anmeldeser og ting, selv om det sikkert er kongegøy å lage. En ren skoleside? Nja. Om den dukker opp når jeg googler en eller annen ytterst komplisert ting eller emne så er så ytterst komplisert, at selv ikke min ytterst intelligente intellekt som ligger helt ytterst på intellektskalaen ikke klarer å forstå noe av det.

Lenke til kommentar

Xiao jente_12, ni hao. Jævlig uorginal idé da, men dere fikk ikke velge hørte jeg? Er det liksom forarbeidet dere for karakter på, siden dere vel ikke skal lage siden? Anyways, jeg hadde satsa smalere. F.eks. tatt noen temaer som interesserer dere og satsa på de. Da blir det lettere å skrive, og det blir gjerne bedre også.

Zaijian. Jintian ni qu hanyi ban ma? .. Ellernoe.

Åh, glemte nesten å svare...

Nei.

Lenke til kommentar
Xiao jente_12, ni hao. Jævlig uorginal idé da, men dere fikk ikke velge hørte jeg? Er det liksom forarbeidet dere for karakter på, siden dere vel ikke skal lage siden? Anyways, jeg hadde satsa smalere. F.eks. tatt noen temaer som interesserer dere og satsa på de. Da blir det lettere å skrive, og det blir gjerne bedre også.

Nei.

Jeg stemte selv for å kutte ned, men resten av gruppa var ikke enig:P Og nei, skal ikke lage siden...Men det ser jo bra ut på papiret!! delvis...

Uansett, må øve mer på kinesisk før jeg kan svare på den hardcore setningen...:p

Lenke til kommentar

Nei.

Jeg stemte selv for å kutte ned, men resten av gruppa var ikke enig:P Og nei, skal ikke lage siden...Men det ser jo bra ut på papiret!! delvis...

Uansett, må øve mer på kinesisk før jeg kan svare på den hardcore setningen...:p

Tenkte jeg det ikke, husk å øv på uttale også a.. der går det jo ikke så bra. :p

Hvem er du på gruppe med enkli?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

nei. du burde heller tenke på ett spesielt tema. hvis du skal ha mange forskejllige temaer med anmeldelser osv, så bruker ingen det, fordi de fleste leser anmeldelser og sport og sånn andre steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...