Joachim_F Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Etter den opprinnelige katastrofelanseringen er Gizmondo «endelig» på vei tilbake. Les mer Endret 12. september 2008 av Joachim_F Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jaja da tar det vell ikke lang tid før dem ødelegger enda en Ferrari Enzo Endret 12. september 2008 av Bad_Byte Lenke til kommentar
picori Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Samme utseende? Større skjerm og bedre knappe layout så snakker vi Lenke til kommentar
Mittnavnher Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 vel skal vel ikke dømme noe nedenom og hjem. men dersom denne blir en slager, da skal jeg ta av meg hatten. Når han ikke skrur den på og enheten skal lanseres i Oktober. Sælig. Dette virker så defust og lukter scam lang vei. Så får vi heller bli possitivt overasket. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg synes heller Microsoft burde slengt seg på håndholdt-markedet. Det er selvsagt bra med konkurranse, men jeg tviler på at denne kan utfordre PSP, langt mindre DSen.. Den må i så fall ha noe som de andre ikke har, og da noe som folk faktisk vil ha. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 om jeg hadde kunne designe en håndholdt, så måtte det vært en homebrew enabla psp med touchscreen og masse ram (128mb eller noe) sånn at man kunne kjørt ordentlige programmer på den i tillegg til spill. Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jaja da tar det vell ikke lang tid før dem ødelegger enda en Ferrari Enzo Ja kanskje de til og med kjører mot en SLR McLaren denne gangen :!: Husker godt den episoden, da jeg var Enzo-frelst Nei, selskapet går nok til dundass igjen.. PSP er å forblir den håndholde kongen jeg aldri kommer til å kjøpe. Endret 12. september 2008 av PaTrond Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Vil da tørre påstå at den var ganske så heftig... Så hvis de kommer med noe liknende bare i dagens specs så vil den sparke ganske godt fra seg ja... Gizmondo Specs Platform - Samsung ARM9 400Mhz processor - GoForce 3D 4500 NVIDIA graphics accelerator - Microsoft Windows CE.net platform - Removable battery Display - 2.8-inch TFT colour screen, 320 x 240 pixels, 16-bit, 65,000 colors - Digital camera, 640 x 480 (VGA) Digital Media - MP3 music player - JPEG photos - MPEG-4 and Windows Media Video movies Connectivity - Bluetooth class 2, for multi-player gaming - GSM tri-band, GPRS network link, for wide-area network gaming - SMS texting, MMS Multimedia messaging (pictures) - E-mail - GPS chip, for location based services - USB 1.1 - SD / MMC flash card reader Lenke til kommentar
Eirish Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Dere som vil ha håndholdt må prøve iPod touch eller iPhone! Den er helt perfekt til spilling. Nå må det bare komme flere spill på app store;) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 om jeg hadde kunne designe en håndholdt, så måtte det vært en homebrew enabla psp med touchscreen og masse ram (128mb eller noe) sånn at man kunne kjørt ordentlige programmer på den i tillegg til spill. Jeg har en GP2X, den er ikke så alt for langt unna det du snakker (dog et stykke), en artig liten sak med 2 arm-CPUer som viser bilder, filmer, e-bøker, musikk, og emulerer spill fr amange palttformer (GBA, SNES, amiga dosbox, scummVM osv) AtW Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 hehe ja.. det er ikke så mye man ikke kan kjøre på en homebrew enabla psp heller. genesis(alle bortsett fra dreamcast og sega cd), nes, snes, PS1(man kan rippe selv), og stort sett alle andre systemer som det finnes letvekts emuer til. jeg har også spilt en porta versjon av super tuks og det finnes en god hondfull av veldig bra homebrew (spill og programmer) som er laga for psp. nå er det veldig lenge siden jeg fulgte med på utviklinga av homebrew på psp. om de har klart å låse opp alle 64mb med minne i slimmen vet jeg ikke. men fat har jo bare 32mb så om man skal lage programmer som bruker mye minne må det kjøres på slim Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har faktisk en Gizmondo fra før som jeg kjøpte på qxl for noen år siden. Synes det er en helt OK håndholdt, men er litt skuffet på at jeg ikke klarte å få GPS til å virke på den. Synes å huske at den må ha et SIM-kort for å fungere skikkelig, men er så lenge siden jeg har testet den nå at jeg ikke er sikker lengre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg