Manfred Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Trådene blir så fine når alle egentlig er enige, men snakker rundt hverandre og misforstår Æsj, var VI enige? I så fall mener jeg.. hm.. motsatt av det jeg sa! Eller noe. Haha. Jeg tror jeg misforstod litt fra starten av, egentlig. Så jeg tok feil og du hadde rett Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Burde vel kanskje lest hele innlegget... Sånn da get { return custAddress == null ? "" : (custAddress.City ?? ""); } Dette var vel strengt tatt bare en forkorting av mitt opprinnelige eksempel. Men du har jo helt rett, man trenger vel strengt tatt ikke bruke AS STRING hvis objektet allerede er string. Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dette var vel strengt tatt bare en forkorting av mitt opprinnelige eksempel. Til mitt forsvar så gadd jeg aldri å lese hele innlegget.... :!: Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Dette var vel strengt tatt bare en forkorting av mitt opprinnelige eksempel. Til mitt forsvar så gadd jeg aldri å lese hele innlegget.... :!: Det var vel kanskje det som var problemet her også hehe Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dette var vel strengt tatt bare en forkorting av mitt opprinnelige eksempel. Til mitt forsvar så gadd jeg aldri å lese hele innlegget.... :!: Det var vel kanskje det som var problemet her også hehe Ditto Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Dette var vel strengt tatt bare en forkorting av mitt opprinnelige eksempel. Til mitt forsvar så gadd jeg aldri å lese hele innlegget.... :!: Det var vel kanskje det som var problemet her også hehe Ditto Så det er JEG som er problemet? Hrmpf! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 ?? hadde forresten vært 1000-ganger mer brukelig hvis den også gikk på instancen og ikke bare datatypen, men det gjør den altså ikke. Jeg drakk en slags ikke-readonly ROM i dag, og jeg tror jeg angrer på disse postene i morgen. Kos fra whats-his-face. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå