Gå til innhold

Jeg hater «rånere»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La oss hate alle som ikke er like "bra" som oss ...

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg irriterer meg over folk som er forskjellige fra meg, folk som stemmer "røde" partier, folk som stoler blindt på "fakta" om menneskeskapt global oppvarming med VG som kilde, religiøse og politiske ekstremister ... men jeg hater dem ikke.

 

Selv om jeg irriterer meg over overnevnte mennesker, til tider meget sterkt, så både respekterer og aksepterer jeg deres syn på saken. Selv om jeg ikke er enig.

 

Kanskje han rånereren med Volvo-caps og 240 med bengalakk, "laksetrapp", kappet fjæring og halve vareutvalget til Biltema skrudd på bilen, synes det er det å henge på Shell som gir livet hans mening?

 

Jeg hater folk som dreper andre, voldtar og stjeler - men det er noe annet. Jeg sparer "hateordet" til dem. :)

Hvorfor gidder du og skrive disse setningene.......Vet ikke hvilken verden du er fra?, men for guds skyld kom tilbake til virkligheten!

 

M

Lenke til kommentar
Hvorfor gidder du og skrive disse setningene.......Vet ikke hvilken verden du er fra?, men for guds skyld kom tilbake til virkligheten!

 

M

 

Hva er galt med det han skriver her? Det er jo det mest fornuftige som har blitt skrevet i hele diskusjonen. :ermm:

Endret av cyclo
Fjernet unødvendig quote
Lenke til kommentar
Så om man kjører en eldre modifisert bil med uoriginalt lydanlegg så er man en råner?

 

Når det kommer til skranglekasser, bør du være litt forsiktig. Det som bruker å skrangle ved spilling av musikk, er kjennemerket på bilen.

Dette er Statens eiendom, og det er begrenset hva du har lov å gjøre med det.

 

Selv kjører jeg modifisert bil, jeg har en sub i bagasjerommet, jeg hører gjerne på musikk på full guffe når jeg kjører. Jeg skrur ned musikken så snart jeg ser folk. Jeg har et skilt som skrangler.

 

Er jeg en råner?

 

Kjører du runde på runde på runde, bare for kjøringa sin del? Ellers går du antakelig ikke inn under min definisjon på hva en råner er. :)

Lenke til kommentar

-Fjernet flere innlegg bare bestående av enkeltord og smileys.

-Fjernet flere unødvendige quotes. Argumenten blir ikke noe bedre av at man quoter 15 poster tilbake i tid.

 

Fra nå av kjøres det saklig debatt. Usakligheter og tulleposter vil bli fjernet uten varsel, og advarsler vil bli utdelt.

 

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres. Send evt. en PM)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
La oss hate alle som ikke er like "bra" som oss ...

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg irriterer meg over folk som er forskjellige fra meg, folk som stemmer "røde" partier, folk som stoler blindt på "fakta" om menneskeskapt global oppvarming med VG som kilde, religiøse og politiske ekstremister ... men jeg hater dem ikke.

 

Selv om jeg irriterer meg over overnevnte mennesker, til tider meget sterkt, så både respekterer og aksepterer jeg deres syn på saken. Selv om jeg ikke er enig.

 

Kanskje han rånereren med Volvo-caps og 240 med bengalakk, "laksetrapp", kappet fjæring og halve vareutvalget til Biltema skrudd på bilen, synes det er det å henge på Shell som gir livet hans mening?

 

Jeg hater folk som dreper andre, voldtar og stjeler - men det er noe annet. Jeg sparer "hateordet" til dem. :)

Hvorfor gidder du og skrive disse setningene.......Vet ikke hvilken verden du er fra?, men for guds skyld kom tilbake til virkligheten!

 

M

Hvorfor ikke? Det finnes bare én verden, så da må det vel være den jeg kommer fra - og hvordan kan jeg ikke være i virkeligheten? Tror du PC-en min skriver dette av seg selv?

 

Vær så snill - lær deg korrekt norsk, så blir forumet et mye hyggeligere sted.

Lenke til kommentar

Jeg katigoriserer gjerne meg selv som en råner, kjører en gammel saab 900 turbo med et kraftfullt anlegg... Jeg liker å høre på høy musikk, dette er en glede for meg, jeg liker å kjøre fort nok en glede for meg. Hvorfor skal du hate det jeg liker, bare fordi jeg kjører en bil du gjerne vil anse som stygg? Hvorfor skal ikke jeg få dyrke mine hobbier imens du skal?

Lenke til kommentar
Er jeg en råner?

Bruker du tåkelys?

Ja. Hvis det er tåke.

 

Kjører du runde på runde på runde, bare for kjøringa sin del? Ellers går du antakelig ikke inn under min definisjon på hva en råner er. :)

Jeg kjører ofte tur bare for gleden av å kjøre bil, men denne gleden finner jeg ikke i tettbygde steder og byer.

Og kjører gjerne runde på runde på bane.

Lenke til kommentar

Volvo 240 var det verste sorten av rånebilene, men nå virker som de gamle tunfiskboksene holder på å forsvinne med en storm, og jeg foretrekker dem som spiker enn som biler. 240'n er den mest usmakelige stilen jeg har noen gang har sett, burde nesten ha vært lov å parkere på handicap plasser med slike biler fordi 80% av tilfellene er personen som sitter bak rattet er retards. Det virker i hvert fall sånn når man hører hva slags musikk de hører på, og når man se hvor elendig de kjører. Høres nesten ut som jeg generalisere alle rånere og Volvo interesserte, men er bare så drittlei av denne Volvoen nå.

 

EDIT: SUV ser nesten råe ut, men bra unødvendig å ha en sånn bil så langt sør jeg bor. Svært mange tasser rundt her i det "rike"strøket. Trodde vi skulle satse på bedre miljø...Så ja SUV i seg selv begynner å bli et problem, men gidder ikke å ta opp det nå.

Endret av Lubben
Lenke til kommentar
Er jeg en råner?

Bruker du tåkelys?

Ja. Hvis det er tåke.

 

Kjører du runde på runde på runde, bare for kjøringa sin del? Ellers går du antakelig ikke inn under min definisjon på hva en råner er. :)

Jeg kjører ofte tur bare for gleden av å kjøre bil, men denne gleden finner jeg ikke i tettbygde steder og byer.

Og kjører gjerne runde på runde på bane.

 

Jeg klassifiserer deg dermed ikke som en råner. Jeg kan også finne på å kjøre en tur bare fordi det er trivelig, og man må jo nesten få lov til å kjøre samme rundene på baner uten å kalles råner. ^^

Lenke til kommentar
La oss hate alle som ikke er like "bra" som oss ...

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg irriterer meg over folk som er forskjellige fra meg, folk som stemmer "røde" partier, folk som stoler blindt på "fakta" om menneskeskapt global oppvarming med VG som kilde, religiøse og politiske ekstremister ... men jeg hater dem ikke.

 

Selv om jeg irriterer meg over overnevnte mennesker, til tider meget sterkt, så både respekterer og aksepterer jeg deres syn på saken. Selv om jeg ikke er enig.

 

Kanskje han rånereren med Volvo-caps og 240 med bengalakk, "laksetrapp", kappet fjæring og halve vareutvalget til Biltema skrudd på bilen, synes det er det å henge på Shell som gir livet hans mening?

 

Jeg hater folk som dreper andre, voldtar og stjeler - men det er noe annet. Jeg sparer "hateordet" til dem. :)

Hvorfor gidder du og skrive disse setningene.......Vet ikke hvilken verden du er fra?, men for guds skyld kom tilbake til virkligheten!

 

M

Hvorfor ikke? Det finnes bare én verden, så da må det vel være den jeg kommer fra - og hvordan kan jeg ikke være i virkeligheten? Tror du PC-en min skriver dette av seg selv?

 

Vær så snill - lær deg korrekt norsk, så blir forumet et mye hyggeligere sted.

Here we go again! Jeg gidder ikke og forsette når du henger deg opp i detaljer.

Hva skrev du i forrige innlegg?

 

"Selv om jeg irriterer meg over overnevnte mennesker, til tider meget sterkt, så både respekterer og aksepterer jeg deres syn på saken. Selv om jeg ikke er enig."

 

For det er tross alt en typisk reaksjon! Blir litt små forbanna når en leser innlegget, nå skal han få...jeg går rett på sak hvor det sårer mest!!! For jeg er da mye bedre en han og har et mye bedre syn på saken enn han......

 

Verden vi lever i er dessverre splittet men jeg gidder ikke å gå dypere i denne diskusjonen for det ender bare med hån.

 

 

M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...