kreatyv Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) All lyd er vekk, oppdaget det da jeg brukte VLC- spilleren. Testet så på WinAmp hvor jeg fikk lyd. Restarta så maskina i håp om at det skulle ordne seg, noe det ikke gjorde, nå er det ikke lyd fra WinAmp heller...... Noen som har noen anelse om hva dette kan være? Endret 26. september 2008 av kreatyv Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Høyreklikk Min Datamaskin > Velg Behandle > Under systemverktøy går du til Enhetsbehandling. Ser du noen gule utropstegn, evt. er det gule utropstegn på lyddriverene? Start > Kontrollpanel > Lyder og Lydenheter Sjekk rundt om noen av innstillingene er satt til demp. Gå til fanen som heter Lyd. Sjekk at det ikke er grått over de 3 rullegardinene. Stemmer alt sålangt? Ta en sjekk på lydkabelen. Sitter den skikkelig i. Har du andre lydkilder du kan teste ut. Lenke til kommentar
kreatyv Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har gått gjennom alt, og alt ser ut til å være iorden..... men lyden mangler fremdeles..... Men en ting som er litt rart er at jeg fikk lyd i testsignal under innstillinger for hodetelefon. Heller ikke lyd fra spill og mediaplayer.. Lenke til kommentar
kreatyv Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Har fremdeles ikke funnet ut av det.. Så en heller tvilsom teori; Kan "Logitech SetPoint" forårsake det? Da jeg innstallerte dette rett før lyden ble borte. Dette begynner å bli frustrerende... Noen? Lenke til kommentar
kreatyv Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Problemet er løst! Etter å ha avinnstallert SetPoint skjedde det ingenting. Så da ble det systemgjenoppretning fra før jeg innstallerte SetPoint, og lyden var tilbake. Men, takker Hille for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå