316 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Habakukk With Wrath har nettopp komt ut med ny plate! En EP vel og merke. Men den er tilgjengelig på flere nettsteder hvor man kjøper musikk, og vil snart bli tilgjengelig på ITunes. Vi gir også ut cd'en gratis, og er åpne for donasjoner slik at vi fattige studenter kan kjøpe ny gameboy. Besøk bandsiden for mer info. Habakukk With Wrath har i sommer laget elektronika/groovy inspirert av chip musikk, og har brukt gameboy og famitracker som stor del av lydbilde. Bandet består av 3 medlemmer, og kommer fra Rogaland, selv om vi p.g.a studier bor i henholdsvis Bergen, Tønsberg og Oslo. Vi lager musikk så ofte vi kan, og er involvert i flere prosjekter. Sjekk ut en musikkvideo vi lagde av sangen Jahn Kenneth (en god kompis), som ligger på Youtube. Trykk for å komme direkte til videoen. Dette er i forbindelse med prosjektet Strangehome. Ingen CD utgitt. En annet prosjekt vi har hatt er Vaande. Eller du kan besøke myspace. Vaande er et metal prosjekt som vi avsluttet p.g.a at vi ikke hadde tid til å øve så mye som nødvendig. Vi ga ut 2 demoer som solgte som svint i utlandet, og vi har fått gode tilbakemeldinger fra bl.a Russland, Singapore, Tyskland :S. Uansett, vi har ikke flere demoer for salg nå, men den vil trolig bli lagt ut på samme måte som Habakukk W.W ved at man kan laste den ned gratis, kjøpe den eller gi donasjoner til prosjektet. Om interessen øker og vi får bedre tid vil vi trolig lage ny demo. Hadde vært kjekt om noen ville høre musikk og gi tilbakemeldinger:D Endret 12. september 2008 av 316 Lenke til kommentar
316 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Jaja. Fortsatt åpen for kommentarer:D Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Haha, jeg må si jeg gliste igjennom sangen. Veldig koselig sang! Eneste som hørtes litt duplo ut var trommene. Iallefall på Jan Kenneth. Skal høre på litt mer nå. Lenke til kommentar
316 Skrevet 30. september 2008 Forfatter Del Skrevet 30. september 2008 Haha:P ja, vi brukte et gammelt casio keyboard som trommespor Lenke til kommentar
Ogrim Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Ettersom MySpace har redesignet, og jeg ikke forstår hvordan man kan laste ned sanger derfra (selv om man tillater nedlastinger) har jeg valgt å legge EPen ut på forsjellige fildelingsnettverk. Kos dere, og del videre. Direkte fra habakukk.ogrim.net BitTorrent på Piratebay BitTorrent på Mininova NZB på Usenet PS. til mod, jeg er kopirettighetinnhaveren, så vennligst ikke slett lenkene Endret 28. oktober 2008 av Ogrim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå