Dzeko Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ok, så jeg har entrepenørskap nå, og vi er i en gruppe på seks. VI har to timer på å etablere en forretningsplan for en nettavis. Jeg er juristen, og må etablere selskapet, passe på arbeidsloven, etc. Går på VG2. Noen gode hint/linker, på hva jeg burde gjøre? Oversikt over lover? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Thanks. Må man ha en lisens for å skrive om sport, spill, film, musikk etc, på en nettavis? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nei, men dere kan ta patent på design, farger. Og varemerkebeskytte ord og utrykk, logo osv. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Supertakk. Lurt å legge ut aksjer, tjene litt på det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nei, det anbefales ikke i et så tidlig stadie. Men hvordan tenkte du å tjene penger på det hvis ingen er interressert i å kjøpe aksjen deres? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Lol true. Kommet litt lenger med planlegginga nå. Nettsiden skal være egnet til ungdom, med sport , spill, musikk og film. Være mulig å logge inn på fronter via siden. Reklamere ved å dele ut gratis klær til utvalgte på skolen med reklame på. Omtrent så langt vi har kommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå