disc0 Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg har kjøpt ny prosessor og hovedkort; AMD XP2600 og Asus hovedkort. Prosessortempen ligger og veksler mellom 59 og 60 grader. Er det for mye? Den har ikke låst seg enda, men kan det skade i lengden? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Er det temp på full load? Det er ikke så høyt at det er farlig. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg liker ikke å ha så høy temp, før jeg bytta ribbe lå jeg på samme temp overklokka, og da låse maskinen seg! Men det går sikkert bra hos deg. Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 ville prøvd og få den ned litt. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Det skal ikke være skadelig for cpu (iløpet av de første årene i bruk) hvis temperaturen holder seg under 85-95 grader (avhengig av cpu type). Det er veldig sansynlig av maskinen din vil låse seg før du oppnår en slik temperatur. Bedre å ha en varm og stillegående pc enn en kald jetmotor vil jeg si.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå