Gå til innhold

Tele2 simkort problemer


Anbefalte innlegg

Faen, nå har jeg bestilt Tele2 Sheriff og når jeg setter inn simkortet får jeg hele tiden beskjed om å sette inn simkort.

Telefonen er ikke operarørlåst. (Samsung 720)

 

Ringer så kundeservice hos Tele2 og de sier at det ikke er noen feil med kortet, men at deres kort kanskje ikke fungerer i alle telefoner, og at de derfor ikke kan hjelpe meg med problemet.

 

Så her står jeg uten mobilabonnement. Ser at det gamle simkortet (OneCall) fremdeles er aktivt, men skulle egentlig ha gått ut igår.

 

Hva fa... gjør jeg?

.

Endret av pjuik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg synes det er dårlig hvis du ikke har fått beskjed om hvilke telefoner deres SIM-kort ikke fungerer med. Du bør skrive en mail til dem hvor du ønsker å sende SIM-kortet tilbake.

Lenke til kommentar

Sjekk om SIM-kortet fungerer i en annen telefon (Kompis, søster, mamma, den gamle i skuffen, e.l.). Dersom den ikke gjør det kontakter du Tele2 på ny og sier at du har testet SIM-kortet i flere telefoner (spesifiser hvilke telefoner) og at du dermed har konkludert med at det er noe feil med SIM-kortet. Dersom det fungerer i en annen telefon, hør med Tele2 om de har noen løsning, ellers hever du kjøpet og velger en annen operatør.

Lenke til kommentar

Hei!

Har også dårlige erfaringer med Tele 2. Jeg var i Spania på ferie for noen år siden og skulle wappe. Fikk ikke noe signal. Ringte Tele 2 og spurte. De visste ikke. De lurte på om jeg ikke bare kunne kjøpe et kontantkort der nede for å surfe......yeah right...

Jeg ringte Telenor og de kunne fortelle meg at Tele 2 ikke hadde avtaler med operatører i Spania. Jeg måtte altså ringe "sjefen" (les telenor) for å finne ut hva som var galt med Tele 2.....

 

I dag her jeg Telenor. Kanskje ikke billigst, men de virker og vet hva de snakker om.

 

os

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Testet på et par andre telefoner og det fungerte ikke der heller. Ringte opp Tele2 på nytt og nå lovte de å sende nytt kort.

 

Hun jeg snakket med på supporten første gang påstod at det ikke var noe feil på kortet og at de desverre ikke kunne hjelpe meg med problemet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...