Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Leter etter en forsterker? Haster pittelitt

l_man

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er planen her er å få prisen mest mulig ned! Jeg vet ikke hva prisen er på den?

Vi har startet UB så skal tjene penger på en måte:P Så leter etter billige og små forsterkere. Skulle hatt prosjektet å vist men har desverre ikke det her framfor meg på denne datamaskin

Lenke til kommentar
Det som er planen her er å få prisen mest mulig ned! Jeg vet ikke hva prisen er på den?

Vi har startet UB så skal tjene penger på en måte:P Så leter etter billige og små forsterkere. Skulle hatt prosjektet å vist men har desverre ikke det her framfor meg på denne datamaskin

Den lille Genesis modellen koster rundt 3000,-

Dersom prisen er viktigere så kan du jo se på: Dynabel 2x80 Watt RMS

Blackburn

Lenke til kommentar

Om Genesis-forsterkeren blir for dyr er tipset til blackburn omtrent det billigste og minste du får som drar høyttalerne greit. Du kan stort sett velge to av punktene under, men aldri tre.

- størrelse

- pris

- krefter

Dersom forsterkern er bitteliten og kraftig, er den som oftest dyr. Om den er billig er den som regel enten stor eller puslete. :(

EDIT: er dette noe som må kunne skaffes i større kvanta og som dere har planer om å selge videre, ettersom du nevner at dere skal tjene penger? Eller skal det kun være til demoformål? I så fall kan brukte Genesis Stereo 60, Genesis Profile Two, Alpine PDX2.150 eller tilsvarende kanskje skaffes til ~2000,- brukt. :)

Endret av epifant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...