l_man Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg leter etter en billig og liten forsterker, når jeg skriver liten mener jeg ikke så alt for liten i effekt, men liten i størrelse. Den skal bare drive 6x9 eller en 8"sub. Noen som vet om noe slikt? Påforhånd takk Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Dette er en kraftig sak, i forhold til størrelsen...http://www.mamut.net/dynabel/subdet561.htm Ikke la deg lure av den oppgitte effekten, denne holder fint til 6x9 Lenke til kommentar
l_man Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Det som er planen her er å få prisen mest mulig ned! Jeg vet ikke hva prisen er på den? Vi har startet UB så skal tjene penger på en måte:P Så leter etter billige og små forsterkere. Skulle hatt prosjektet å vist men har desverre ikke det her framfor meg på denne datamaskin Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Det som er planen her er å få prisen mest mulig ned! Jeg vet ikke hva prisen er på den?Vi har startet UB så skal tjene penger på en måte:P Så leter etter billige og små forsterkere. Skulle hatt prosjektet å vist men har desverre ikke det her framfor meg på denne datamaskin Den lille Genesis modellen koster rundt 3000,- Dersom prisen er viktigere så kan du jo se på: Dynabel 2x80 Watt RMS Blackburn Lenke til kommentar
epifant Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Om Genesis-forsterkeren blir for dyr er tipset til blackburn omtrent det billigste og minste du får som drar høyttalerne greit. Du kan stort sett velge to av punktene under, men aldri tre. - størrelse - pris - krefter Dersom forsterkern er bitteliten og kraftig, er den som oftest dyr. Om den er billig er den som regel enten stor eller puslete. EDIT: er dette noe som må kunne skaffes i større kvanta og som dere har planer om å selge videre, ettersom du nevner at dere skal tjene penger? Eller skal det kun være til demoformål? I så fall kan brukte Genesis Stereo 60, Genesis Profile Two, Alpine PDX2.150 eller tilsvarende kanskje skaffes til ~2000,- brukt. Endret 12. september 2008 av epifant Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 En SoundMagus A-160 til kroner 495,- er nok det du ser etter, 2 x 75 watt RMS, 150 watt brokoblet: Størrelsen er: BHD 240 x 53 x 228 mm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå