Programvare Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Ser etter noen gode programmer for å synkronisere to forskjellige mapper med veldig mye data (rundt 90 GB), over til en bestemt mappe. Backup-mappa er på en ekstern harddisk og de andre er på to harddisker inni en laptop. Altså, jeg har 45 GB data i en mappe og 45 GB i en annen. Begge skal kunne synkroniseres med en bestemt mappe, så jeg får en backup av begge der. Siden det er mye som blir lagt til i mappene hele tiden, må det være enkelt og effektivt å kunne synkronisere ny data som blir lagt til i mappene. Tips på programmer mottas med stor takk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har ikke noe særlig oversikt, og vet ikke om dette er et bra tips (eventuelle alternativer tatt i betraktning), but here goes; Har brukt SyncBack, og har vært fornøyd med det. Gode muligheter for å stille inn hvordan og på hvilke kriterier ting skal overskrives, hvilken vei, planlagte oppgaver mener jeg å huske, og mer. Mulighet for å kjøre en analyse før du utfører synkroniseringen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Da prøver jeg det og ser hvordan det fungerer. edit: Takk for uhyre raskt svar forresten edit 2: Ser ikke ut som det er mulighet for å ha to kildemapper. Noe annet program kanskje? Endret 12. september 2008 av Programvare Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Les her Kanskje dette er noe for deg. Har ikke hatt tid til å sette meg inn i dette. Endret 12. september 2008 av johome Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Synctoy bør klare dette greit: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 Synctoy har jeg forsøkt før, men fikk ikke helt til da. Problemet er uansett løst, fordi det dreide seg om å synke et musikkbibliotek over til en mappe og det greide Mediamonkey utmerket. Tråden kan stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå