zexs Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Etter mye om og men begynner nå xp å fungere høvelig greit på maskinen min (k7 700,384 mb ram). To ting forstår jeg ikke: 1:Xp klarer ikke å slå av maskinen?? 2:Musepekeren har begynnt og henge litt igjen?? Har installert nye drivere til alt og opsettet fungerer ellers greit. Noen tips? p.s:Kan ram typen(e) mine ha noe med dette å gjøre, har en 256mb 133Mhz Twinmos brikke Cas2 og en 128mb 133Mhz original brikkep på Asus K7v [ Denne Melding var redigert av: zexs på 2002-01-15 16:54 ] Lenke til kommentar
klure Skrevet 15. januar 2002 Del Skrevet 15. januar 2002 Jeg har hatt det problemet med musepekeren i spill som Counter-Strike, men etter en ny installering av XP funket alt greit. Tror det ble litt mye tull med innlegging av drivere som ikke støttet XP. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 15. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2002 Har istallert det 3 ganger allerede så jeg vet ikke om jeg gidder en til........ Lenke til kommentar
airguard Skrevet 16. januar 2002 Del Skrevet 16. januar 2002 Jeg hadde kjempeproblemer med og få xp til og fungere, men nå må jeg si at dette virker bra. her er en link til avslutnings problemer: http://www.aumha.org/a/shtdwnxpz.htm airguard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå