Farris2k Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Trenger kritikk fra folk om hva dem synes om denne mixen Artist(meg): F project Navn: September Hardstyle Mix Kort om meg, er en 17 år gammel gutt som kommer fra Bodø i Norge, men er stasjonert som utvekslingsstudent i Utah i USA at the moment. Jeg lever for musikk og elsker å mixe trance, og jeg klarer meg ikke uten musikk. Tracklist: 1.Log:One & DJ Wragg - Creatures 2.Headhunterz - Last of the Mohicanz 3.Brennan Heart - One Blade 4.E-fect - Glorification(Activator & Zatox rmx) 5.Donkey Rollers - Followers 6.Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - Light of the dark(blackout remix) 7.Southstylers - Pounding Senses(Deeper Inside Remix) 8.Headhunterz - D-Tuned 9.Lowriders - Don't get back 10.Showtek - FTS(original) 11.Headhunterz - Scantraxx Reloaded Part 2 12.Dark Oscillators - Nero(Original Mix) 13.Headhunterz - Blame it on the Music Link til mixen: http://rapidshare.com/files/142485070/First_Month.mp3.html Kom med kritikk, jeg må få feedback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå