Deadringer Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei. Jeg har virkelig lyst til å spille igjennom XIII igjen da jeg synes det er et skikkelig kult spill, men jeg får det ikke til å fungere skikkelig i XP eller Vista. Litt usikker på om det er pga selve OSene, da jeg regner med jeg spilte igjennom spillet i XP første gang jeg prøvde det, eller om det er pga maskinvaren. Problemet er som følger: Spillet går 10x så raskt som det skal. Om jeg trykker på foroverknappen i et sekund går karen en spiller som 10meter istedenfor 1menter. Jeg har prøvd å endre kompatibilitet og slikt uten å komme noe lenger. Jeg har også googlet etter patcher som gjør at spillet skal fungere skikkelig i XP eller Vista uten å ha kommet noe nærmere en løsning. Så er det noen som har støtt på dette problemet og kommer på en løsning? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 når du starter spillet, trykk control+alt+del, finn så prossessen til spillet og høyreklikk på den. Velg så Affinity (tror det heter affinitet på norsk) og velg så at den kun kjører på EN av dine prossessor halvdeler (eller kvartdeler hvis du har en quad-prossessor). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Jeg har engelsk OS, så hva heter det på engelsk? Har tokjernet prosessor. Skal se hva jeg får til, takk for forslaget. edit: Ser ut til at det fungerer. Hjertelig takk! Endret 12. september 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå