Pesico Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det var jo bare en 40% ferdig versjon. Slapp av! Det er ikke halveis ferdig en gang. Utgivelse i november og de leverer ut en 40% ferdig versjon i september? Tviler jeg sterkt på. Vil heller tro noe i retningen av >= 95%.... Det stemmer at det var en 40% versjon og jeg fatter ikke hva de tenkte på med å gjøre det. Skal være noen linker til den versjonen som er 80% ferdig. Store forskjeller fra demoen. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det er jo i så fall like dumt som å skyte seg selv i foten Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Kommer demoen på EU store også? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Demoen er bare tilgjengelig for de som kjøper Qore. Qore koster 15 kr, og du finner det på US store. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Det vil bli lansert en demo rett før lansering som er tilgjengelig for alle. Forhåpentligvis er dette en ny og oppdatert demo med en annen bane. Det hadde i hvert fall vært lurt av dem, når de først ga ut en såpass gammel demo. Ble også sendt ut demokoder til en del EU brukere, så sjekk mail-kontoen din som du brukte til å registrere deg online. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Denne demoen var...skuffende. Blir det ikke bedre enn dette så skal jeg holde meg til Pure....har også forhåpninger til Baja.. Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har også fått mail med kode til å laste ned demo, på EU kontoen min. Har ikke kjøpt Qore, vet ikke hva det er engang Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har også fått mail med kode til å laste ned demo, på EU kontoen min. Har ikke kjøpt Qore, vet ikke hva det er engang Qore er et spillmagasin du kan laste ned på PSN, du får da tilgang til eksklusive demoer, videoer og andre småting som tema. Koster 15 kr og ligger på US store. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 får fortsatt ikke denne demoen til å fungere....den starter bare opp med en video og kommer meg ikke videre har lastet ned Qore, gått inn på download og lastet ned demo, og instalert som normalt får ikke spilt...... Lenke til kommentar
evenpevenreven Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 får fortsatt ikke denne demoen til å fungere....den starter bare opp med en video og kommer meg ikke videre har lastet ned Qore, gått inn på download og lastet ned demo, og instalert som normalt får ikke spilt...... Forsøk å endre kontrolleren din til nr 1. Sikkert fordi du har GH gitar, ratt eller noe tilkoblet, måtte jeg gjøre. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 yes... fjernet BUZZ usb'en og da funket det Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 For dere som ikke har fått testet demoen, kommer det visst en åpen demo på PSN store på torsdag. Virker som om det er samme demo som er gitt ut tidligere. Kilde Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Rart at de ikke gir ut en nyere build av spillet som demo. I følge de bildene som er tidligere i tråden er det ganske stor forskjell. Demoer er tross alt til for å selge spill. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg prøvde nettopp demoen for første gang og er skuffet. Grafikken har ikke blitt noe bedre siden det første spillet, og banen i demoen er jo en kopi av Raingod Mesa, bare med gress på. Nei, tror jeg ikke kommer til å kjøpe dette spillet. Det ser jo allerede gammeldags ut. Ikke mye "nextgen" der i gården. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kjøper det rett og slett fordi jeg elsket eneren, men manglet lokal split screen. Og nå har jeg mulighet til det med 4(!) spillere til og med Bare venter på lansering jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå