Jo Are Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Et par spørsmål om demoen. 1. Får man fortsatt tilgang til demoen om man kjøper Quore 4 på US Store? 2. Hvilken vehicles er med i demoen? 3. Hvordan klarer dere å handle på US Store? Når jeg skulle skrive inn kortinformasjon og kjøpe Quore 4, sto nasjonaliteten på kortinnhaver på USA automatisk, og fikk derfor feilmeldinger. Funket heller ikke å skifte nasjonalitet på kortinnhaver. Veldig flott om jeg fikk svar på dette 2. Motorsykkel, racinglastebil og monstertruck er de bil typene som er i demoen Du kan også kjøre rallybil og buggy på 2 player. Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Gikk tydeligvis og handle med Visa, men ikke Mastercard på US Store. Da laster jeg ned. Stor fil på 1,5 gb ca. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) seriøst? demoen jeg lastet ned via koden var jo 650 mb eller noe. Endret 14. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
praystation Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 seriøst? demoen jeg lastet ned via koden var jo 650 mb eller noe. Er vel Quore 4 han mener som er på 1.5 Gb Lenke til kommentar
rosaemil Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg fikk også mail med kode da gleder meg til jeg skal hjem å prøve spillet. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Leste på wikipedia, ser ut til at det bare var tilfeldig utvalgte som fikk mail om dette. Men M:PR kunne ikke fått værre dato spør du meg. 28 oktober, like før LBP kaprer omtrent alle PS3'er i verden... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Leste på wikipedia, ser ut til at det bare var tilfeldig utvalgte som fikk mail om dette. Men M:PR kunne ikke fått værre dato spør du meg. 28 oktober, like før LBP kaprer omtrent alle PS3'er i verden... Kommer ikke Motorstorm 2 i november? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) jaggu fekk eg demo eg og gitt.. EDIT: står nok glatt over denne tittelen, det var motorstorm 1 i anna habitat... sirup kontroll, avhengig av boost for fartsfølelse, og ingen dashboard view som eg meinar hadde løfta dette spelet mange hakk..! Stort det samme eg reagerte på i MS altså. Veit ikkje helt eg, føler luften har gått ut av denne ballongen for lenge siden for egen del. Det eg har sett av gameplay videoer har heller ikkje vert så imponerende. Eg har ikkje fått testet demoen da, så blir dumt å avskrive det heilt enda. Uansett er det andre titler som frister meir enn MS2 for å si det slik. Endret 15. september 2008 av Mala Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Yess!! Fikk en gladmelding Jeg kan hente PS3en der den er nu... Ganske mye bra denne uken for meg, får endelig spilt Uncharted med trophies, MGS 4, Star Wars Force Unleashed på fredagen og demoen av Motorstorm 2 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 (endret) Leste på wikipedia, ser ut til at det bare var tilfeldig utvalgte som fikk mail om dette. Men M:PR kunne ikke fått værre dato spør du meg. 28 oktober, like før LBP kaprer omtrent alle PS3'er i verden... Kommer ikke Motorstorm 2 i november? 28-Nov-2008 26-Nov-2008 25-Nov-2008 UK - Nordic - US release datoer Endret 19. september 2008 av Luchy Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Leste på wikipedia, ser ut til at det bare var tilfeldig utvalgte som fikk mail om dette. Men M:PR kunne ikke fått værre dato spør du meg. 28 oktober, like før LBP kaprer omtrent alle PS3'er i verden... Kommer ikke Motorstorm 2 i november? 28-Nov-2008 26-Nov-2008 25-Nov-2008 UK - Nordic - US release datoer Så påss sent :O Jaja, takk for svaret. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Syns demoen ga et bra inntrykk av full versjonen, grafikken var konge, god del bedre en fra motorstorm 1. Får håpe det blir bedre svinger i bilene til full versjonen kommer. Men litt dumt at det ikke blir mer en 16 korte baner... Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Syns demoen ga et bra inntrykk av full versjonen, grafikken var konge, god del bedre en fra motorstorm 1.Får håpe det blir bedre svinger i bilene til full versjonen kommer. Men litt dumt at det ikke blir mer en 16 korte baner... Jeg var også fornøyd med grafikken, men den vil bli en del hakk bedre i fullversjonen. Demoen var fra en 40% build vistnok. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Jeg synes demoen var ufattelig kjedelig jeg. Grafikken så jeg ikke forskjellen på, bilene føltes like rare ut, banen var rotete, følelsen av konkurranse var helt borte, for jeg så jo faen ikke om jeg lå på siste eller første. Og uansett, når jeg lå på første trengtes det bare et bittelite kræsj for å havne på siste. Nei, Pure imponerte mye mer. Det er et spill som frister! Morsom og enkel kjøring, tøffe triks, nydelig grafikk og pent design. Ser mye morsommere ut. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det var jo bare en 40% ferdig versjon. Slapp av! Det er ikke halveis ferdig en gang. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Demoen, demoen, demoen. Jeg sa demoen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sant, glemte at du skrev det. Jeg syns Pure også var ganske kult med triksene sine men bare ATV'er i et spill blir for lite for meg. Jeg trenger variasjon. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sant, glemte at du skrev det. Jeg syns Pure også var ganske kult med triksene sine men bare ATV'er i et spill blir for lite for meg. Jeg trenger variasjon. Ja, skulle vært sykler også. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Crossere hadde vært ganske tøft, ja. Savnet også at man kunne gjøre noe når man kjører rett ved siden av en. Slå som i Motorstorm eller noe. Jeg opplevde flere ganger at en var rett ved siden av meg og litt i veien og savnet å slå han ned eller gjøre noe så han datt. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Det var jo bare en 40% ferdig versjon. Slapp av! Det er ikke halveis ferdig en gang. Utgivelse i november og de leverer ut en 40% ferdig versjon i september? Tviler jeg sterkt på. Vil heller tro noe i retningen av >= 95%.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå