Fenixen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Uhh nei.. når du skriver Pure > Motorstorm så betyr det at Motorstorm er bedre Pure du gjør det skarpt i mattetimene forstår jeg Synest forøvrig motorstorm demoen var knall jeg, blir vel bestilling fra vgp.. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er motstanderen like aggresiv her også som i eneren? Hvis de er det tror jeg at jeg står over dette. Det ble litt for dumt synes jeg i eneren, da de ofte ofret sine egne liv bare for å puffe meg utfor et stup. De klarte det dog sjelden, så de fløy ut selv, men allikevel veldig irriterende siden jeg da tapte noen sekunder ved å lure dem. Og er de blitt mer sånn at de går på hverandre, itedetfor bare meg som de gjorde i eneren? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvilken demo,to player og greier Er utrolig glad jeg har forhåndsbestilt. Nå er det bare og glede seg til november. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 du gjør det skarpt i mattetimene forstår jeg Spilling er jo viktigere enn skolen og den kjedelige matten Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Uhh nei.. når du skriver Pure > Motorstorm så betyr det at Motorstorm er bedre Pure du gjør det skarpt i mattetimene forstår jeg Synest forøvrig motorstorm demoen var knall jeg, blir vel bestilling fra vgp.. Haha, sist gang jeg lærte om det var i 5 klasse :!: Fikk liksom aldri satt den der helt på plass Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) jaggu fekk eg demo eg og gitt.. EDIT: står nok glatt over denne tittelen, det var motorstorm 1 i anna habitat... sirup kontroll, avhengig av boost for fartsfølelse, og ingen dashboard view som eg meinar hadde løfta dette spelet mange hakk..! Endret 13. september 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Står at den er currently unavailable på qore... why? EDIT: Nevermind, må seff være LOGGET PÅ den AMERIKANSKE kontoen... Doh... Endret 13. september 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 jaggu fekk eg demo eg og gitt.. EDIT: står nok glatt over denne tittelen, det var motorstorm 1 i anna habitat... sirup kontroll, avhengig av boost for fartsfølelse, og ingen dashboard view som eg meinar hadde løfta dette spelet mange hakk..! Angående sirup kontroll. Bruk håndbrekket(sirkel) for å få vrid bilen raskere rundt. Nesten umulig å kjøre fort uten. Ja er enig angående dashboardview, hadde vært kult det. Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Jeg har fått en unik kode jeg som gir meg tilgang til demoen gratis Fikk mail. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 jaggu fekk eg demo eg og gitt.. EDIT: står nok glatt over denne tittelen, det var motorstorm 1 i anna habitat... sirup kontroll, avhengig av boost for fartsfølelse, og ingen dashboard view som eg meinar hadde løfta dette spelet mange hakk..! Angående sirup kontroll. Bruk håndbrekket(sirkel) for å få vrid bilen raskere rundt. Nesten umulig å kjøre fort uten. Ja er enig angående dashboardview, hadde vært kult det. jadu...testa ut den håndbrekken etter nokon runda..og det funka bedre då, det skal eg ikkje nekte på. men var vel litt lite innhold til å gjere seg opp ein meining. 1 bane og 2 runa e litt lite.. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 men var vel litt lite innhold til å gjere seg opp ein meining. 1 bane og 2 runa e litt lite.. Er kun en demo og en bane pluss diverse videoer bør no være mer enn nok om man skal gjøre seg opp om en mening om spillet. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Motorstorm: PR Demeon fra QORE var faktisk en gammel demo fra e3 2008 mens den man har fått på mail (tror jeg) er mer fedig! Take a look! (bilde sammenlinginger) http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...p;postcount=503 Sjukt hvor mye bedre den nye er! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Motorstorm: PR Demeon fra QORE var faktisk en gammel demo fra e3 2008 mens den man har fått på mail (tror jeg) er mer fedig! Take a look! (bilde sammenlinginger) http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p...p;postcount=503 Sjukt hvor mye bedre den nye er! Den som vi har fått pr. mail er nok den samme gamle versjonen. Er lettet over at det var en såpass gammel build. Var litt skuffet over dårlige teksturer i demoen, men det virker som om det har blitt fikset. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Der var det noen forskjeller ja Selvfølgelig blir det bedre enn det som vises fra Qore-greiene!! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 har lastet ned demo via QORE, men når jeg starter spillet kommet det bare en video og jeg kommer ikke videre? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 har lastet ned demo via QORE, men når jeg starter spillet kommet det bare en video og jeg kommer ikke videre? Du må være logget inn på din amerikanske konto, også må du laste ned selve demoen innepå download center. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 har gjort begge deler.. demoen ligger under spill og heter motorstorm Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 (endret) Et par spørsmål om demoen. 1. Får man fortsatt tilgang til demoen om man kjøper Quore 4 på US Store? 2. Hvilken vehicles er med i demoen? 3. Hvordan klarer dere å handle på US Store? Når jeg skulle skrive inn kortinformasjon og kjøpe Quore 4, sto nasjonaliteten på kortinnhaver på USA automatisk, og fikk derfor feilmeldinger. Funket heller ikke å skifte nasjonalitet på kortinnhaver. Veldig flott om jeg fikk svar på dette Endret 14. september 2008 av mnorm Lenke til kommentar
regeli Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Det stod at man kunne bruke PC til og laste ned med. Ikke taklet PS Store Opera, så jeg måtte bruke IE7. Etter redeem av koden, så står det dette: This item can not be downloaded from this platform. Kan jeg bruke PS3 til og laste den ned igjen med? (Har ikke PS3en her jeg er nå) Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Et par spørsmål om demoen. 1. Får man fortsatt tilgang til demoen om man kjøper Quore 4 på US Store? 2. Hvilken vehicles er med i demoen? 3. Hvordan klarer dere å handle på US Store? Når jeg skulle skrive inn kortinformasjon og kjøpe Quore 4, sto nasjonaliteten på kortinnhaver på USA automatisk, og fikk derfor feilmeldinger. Funket heller ikke å skifte nasjonalitet på kortinnhaver. Veldig flott om jeg fikk svar på dette 2. Motorsykkel, racinglastebil og monstertruck er de bil typene som er i demoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå