Singh tha king Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei. Når jeg satte inn xp-cden i min helt nye pc, kunne jeg velge mellom å instalere xp, avbryte og noe mer tror jeg. Jeg tok avbryt siden jeg hadde tilkoblet 2 harddisker fra den gamle pcen med xp instalert fra før av(begge er IDE), men når jeg skulle starte pcen på nytt kom det bare opp det bildet jeg har lagt ved nå, uansett om de gamle hardiskene er koblet til eller ikke, og uansett om cden(xp) er i eller ikke... vet noen hva jeg skal/burde gjøre? btw. så var de 2 harddiskene i en 3.5 år gammel fujitsu siemens pc, med windows fra den pcen da...er det som er instalert på harddiskene også. Ellers så har jeg xp pro 32-bit cd i tillegg. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Gå inn i bios å sett en av disse diskene dine til å boote opp først. Should fix the problem. Eller eventuelt trykk på F8(?mener dette er den riktig knappen på de fleste hovedkort?) for å velge oppstartalternativer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 "Computer stops at verifying dmi pool data." http://www.computerhope.com/issues/ch000474.htm http://www.google.com/search?hl=en&q=v...amp;btnG=Search Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) hei. Jeg leste de linkene, og klarte ikke å komme inn i bios som mreinha sa Men jeg tok ut harddiskkabelene og boota fra cd/dvd, og med en gang det skjedde puttet jeg inn harddiskkabelene i hovedkortet. Etter det så gikk det faktisk fint...har nå fått instalert XP professional. Men jeg kan ikke komme på internett....den er koblet til med kabel til den trådløs routeren, og jeg har fibernett her (10mbit)...Noen ideer? Endret 12. september 2008 av Singh tha king Lenke til kommentar
TAS Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Må legge inn drivere til Hk. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. september 2008 Forfatter Del Skrevet 12. september 2008 instalert den cden som fulgte med hovedkortet. Har nått fått lyddrivere, og andre drivere... men internetten fungere fortsatt ikke... ellers takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå