Wannabepie Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Hei. Mitt problem er da at video filene mine plutselig bare blir borte etter at jeg har lukket (og lagret) video vegas. Har nå skjedd to ganger på rad, da jeg har måtte startet å redigere video på nytt igjen begge gangene. Det merkelige er at det er samme klippet som har "overlevd" begge gangene. Tekst og musikk holder seg fortsatt der. Men som kjent, et bilde sier mer en tusen ord. Lenke til kommentar
olesommarset Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei.. Som der ser ut for meg så lihner det den feilen du får dersom du har flyttet filene, evt. koblet fra den eksterne harddisken som du hadde orginalfilene på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Ja, det ser ut som om filene er blitt flyttet. Jeg har selv hatt dette "problemet" når jeg flytter filer og lager mapper, uten å tenke over det. Heldigvis er det veldig lett å få filene på plass igjen. Alt jeg trengte å gjøre var å spesifisere en enkel fil, så letet den opp de samme filene som lå i samme mappe, automatisk. Lenke til kommentar
Wannabepie Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Hei. Jeg tror ikke at flytting av filer er problemet, ettersom de har ligget samme sted hele tiden. Men det er jo mulig at jeg må "refreshe" filene, ved å spesifisere hvor dem ligger. Men da burde jeg kanskje fått en feilmelding hvor det står at filer er borte o.l, og da skal det vel stå media offline på filene som ligger der også? Jeg fikk fram noen av filene igjen, og det var utrolig nok ved hjelp av å scrolle meg nærmere på timeline, men de ble borte igjen neste gang jeg åpnet vegas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå