Gå til innhold

Tråden for matvrak/kjedespisere

Anbefalte innlegg

Noen ganger er jeg ustoppelig når det kommer til å spise. Jeg kan ta nesten hva som helst; nudler, middagsrester, sjokolade, potetgull eller kjeks. Jeg er ustoppelig, og magesekken eier ingen bunn! Dette kommer ofte i sammenheng med at jeg kjeder meg eller skal lese til en prøve. Andre der ute som også har det slik? Jeg vet dere finnes!

Hva bruker dere å stappe i dere, og til hvilken anledning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg led under samme skjebne før, men har holdt meg unna det der. Tror det er pga jeg hadde en veldig hektisk sommer, der PCen ikke ble rørt et eneste sekund. Blir værre når vinteren nærmer seg. Tilbringer mer tid foran PCen da, og da kan det også oppstå mange småspisninger, men håper å holde den gode trenden ifra sommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det der høres mest ut som et spisekick. Det går det an å forhindre til ganske stor grad ved å spise mye protein og langsomme karbohydrater, og lite sukker. Typisk spisekickmat er jo mat med enten mye sukker eller raske karbs som du beskriver.

I tillegg har du jo det at dersom du har konsentrasjonen et annet sted, f.eks når man sitter ved pc, tv, leser etc blir det fort til at man spiser MYE for man har ikke fokus på at man blir mett etter hvert ;) Jeg kan i hvertfall få i meg uhorvelige mengder mat på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...