Gå til innhold

Feil: Får ofte ikke e-post ved nye innlegg

Anbefalte innlegg

Det er én ting jeg har irritert meg over stort sett siden jeg kom her, til dette verdens beste forum, i 2003: Selv om jeg har abonnert på innlegg (forsinket e-postvarsling), så hender det ofte at jeg ikke får e-postene selv om abonnementene faktisk står i kontrollpanelet. Dette ser jeg på som en relativt alvorlig feil, og jeg kan ikke tenke meg at jeg er den eneste som opplever dette. Det må da være mulig å fikse?

En annen ting: Det virker som om forumet automatisk avbryter abonnementet på nye innlegg i tråder etter en viss tidsperiode med inaktivitet i tråden. Jeg skjønner behovet for dette fra et teknisk ståsted, men jeg har laget flere lengre guide-tråder som ikke har regelmessig aktivitet, men som plutselig kan glimte til med en del nye innlegg før en ny hvileperiode. Det er ganske irriterende da å ikke få e-post når det kommer nye innlegg. Derfor: Jeg anbefaler at dere sender ut en e-post hver gang en tråd har blitt automatisk fjernet fra abonnementlisten din, slik at du eventuelt kan legge den til igjen.

En siste ting: Når man abonnerer på et forum, så hadde det vært veldig greit om man også fikk e-post hver gang en ny tråd ble flyttet til forumet (slik det er nå får du bare melding når tråder blir opprettet på forumet).

Håper dette kan tas en titt på. :) Stå på, dere gjør allerede en kjempejobb!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er noen regler som slår inn som gjør man ikke får mail om man er aktiv på forumet, løsningen er å endre abbenomentstypen til "øyeblikkelig varsling" på https://www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=50

Da får du mail når du skal, ellers kan det jo være et filter på mailserveren i din ende som stopper en del av e-postene.

Hvordan er reglene for "aktiv på forumet", hva defineres som dette? Jeg tror det kunne vært greit å vite...

Jeg tror neppe spamfilteret til Gmail blokkerer meldingene - jeg har slått av innleggsvisning i e-poster, slik at den eneste teksten som er der, ikke blir fanget opp av spamfilteret (jeg får jo resten av e-postene...)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...